F
Reaction score
0

Profile posts Postings About

  • hey, sorry ik lees je berichtje nu pas.

    ik vond de selecties om te beginnen een reuze spannende tijd. (maar dat lijkt me niet meer dan logisch ) kijk ik kan je we het standaard verhaaltje vertellen, maar aangezien je jezelf goed ingelezen hebt heb je er denk ik meer aan als je wat gerichtere vragen stelt. ik kan je immers niet informeren als ik niet weet wat je wilt weten.

    De selecties vinden plaats in respectievelijk 4 fases.
    fase 1 : COMPASS deze selectie ronde vindt individueel plaats en kan je zelf een afspraak voor maken
    Fase 2: dit is de simulator test
    fase 3: groepsfase

    fase 2 en 3 vinden op aparte dagen plaats maar meestal na elkaar (dus maandag bijv fase 2 en dinsdag fase 3)

    misschien is het handiger om via email / msn in contact te treden.

    Groeten

    Timo

    timo_gliderpilot@hotmail.com
    Hey!

    Ik stuur je een berichtje via deze weg om misschien iets meer informatie over de selectie te kunnen inwinnen bij EPST.

    Ik ga er vanuit dat je de selecties hebt doorlopen en hebt gehaald? Ik ben van plan na de zomervakantie aan de selectie te beginnen. Ik heb op Airwork al het nodige gelezen en gedaan maar ben toch is benieuwd om aan iemand van mijn zelfde leeftijd te vragen hoe jij het allemaal hebt ondervonden. Hoe zien de selecties eruit? Doe je alles op 1 dag?

    Ik hoop dat je me misschien kan vertellen hoe het complete plaatje er voor jouw heeft uitgezien en hoe het nu verloopt!

    Hartelijk dank voor je antwoordt alvast, en succes!

    Groet,
    Daan
  • Loading…
  • Loading…
Back
Top