C90/B200 Europese uren vliegen?

En waarom doet niet iedereen dat dan? Ik bedoel, er zal een reden moeten zijn waarom men hier niet voor kiest toch?
 
Grappig. Jammer dat je niet serieus een input kan brengen. Per slot van rekening komen er minimaal 2 functies vrij voor jonge vliegers. Maar ja, dat zie je vaak bij mensen die al daar zitten waar ze willen, alhoewel ik mij afvraag in hoeverre jij blij bent met jouw baan.


Sebastian,

Waarom die f*cked up post?
Omdat je de mij de indruk geeft dat je echt geen flauw idee hebt waar je mee bezig bent. In een ander draadje vraag je vliegers voor een King_Air en in weer een ander vraag je info naar een VLJ en je hebt het over een PC-12, in weer een ander draadje vraag je naar de mening voor betalen voor een baan?
What the f*ck,..over?

Als je wat proffesioneler over zou komen, zou ik je maar al te graag pm-en met info naar beschikbare kisten wereldwijd, maar met dit geneuzel hier vraag je mijn inziens maar om 1 ding,...om in de maling genomen te worden.

Sorry dude, you just lost a great resource to available airplanes...........

Wat betreft mijn baan:
Love it, love it, love it.....
In principe 2 weken "op" en 2 weken "af" en tijdens mijn 2 weken "op" ben ik slechts zo'n 6-7 dagen van huis!!
Full benefits with retirement and company match 5%, life insurance, disability and a few others.

ennuuhh, waar "we" ook komen: royal treathment, want "ze" (FBO medewerkers) weten dat onze passagiers royale tips geven>

Blij met mijn baan?
Try again.
 
Last edited:
Sorry "dude", maar jouw berichten zijn vanaf het eerste begin schreeuwend en fingerpointed. En ja, er is sprake van een PC12, C90 en B200 en wie weet binnenkort nog meer. Mijn opdrachtgevers hebben hier alle redenen voor, misschien gaan ze wel voor een complete vloot ineens. Zij hebben nl iets wat wij van ons leven nooit zullen hebben door welke baan dan ook. Businessplannen liggen al lang op tafel, maak je niet druk. Zij zijn alleen geen vliegers en het is aan mij om hen te adviseren. Het advies wat ik uitbreng moet wel gegrond zijn en aangezien ik de laatste 8 jaar niet meer gevlogen heb, lijkt het mij duidelijk dat je wat research doet. AW is een prima medium hiervoor. En bij research hoort naast het positieve ook het negatieve, dus ben ik dankbaar voor jouw point of view, alleen mag het wat minder aggressief.
 
Sebastian said:
AW is een prima medium hiervoor. En bij research hoort naast het positieve ook het negatieve, dus ben ik dankbaar voor jouw point of view, alleen mag het wat minder aggressief.

Point taken, maar je kan toch niet ontkennen dat het allemaal wat "knullig" overkomt.
Maar zie ook mijn post op je andere draadje.

Desalniettemin: succes!
 
Hebt ook gelijk, maar als alles in 1e instantie als helemaal duidelijk zou zijn, zou mijn thread anders zijn, niet? Dan was het gewoon op sollicitatie. Maar het probleem zijn de heren die een vliegtuig willen kopen en nog niet weten wat voor. Inmiddels heb ik mijn poot stijf gehouden en ga niet voor elk vliegtuig een businessplan schrijven, dat is onmogelijk en heb ik ook geen zin in. Sitrep: We zijn 1e optiehouder voor de C90, bekeken wordt nu onder welke entiteit geopereerd gaat worden. Daarnaast zal de aanbetaling van de PC12 binnenkort gaan plaatsvinden. Alles dus wel serieus. Greetz
 
Zij zijn alleen geen vliegers en het is aan mij om hen te adviseren. Het advies wat ik uitbreng moet wel gegrond zijn en aangezien ik de laatste 8 jaar niet meer gevlogen heb, lijkt het mij duidelijk dat je wat research doet.

Sebastian, waarom vragen mensen advies over piloten/vliegtuigen bij iemand die zelf al 8 jaar niet meer vliegt? Het komt bij mij allemaal een beetje erg vreemd en wazig over. Maar wie weet heb ik het mis, ik gun het je van harte.
 
Back
Top