C90/B200 Europese uren vliegen?

Ter uwer informatie, de ATM staat weer te koop. Skyline heeft de AOC opgezegd dus dat is einde oefening.

:eek:
Damn... dan hebben ze de kosten van de refurb er ook niet uitgehaald zeg. Ben blij dat ik een half jaar geleden niet in dat avontuur ben gestapt. ;)
 
Nee, hij heeft in het gras gelegen bij Rotterdam. Ergens in de buurt van de outermarker.

Jup, hing nog een mooie foto van in het Tulip gebouw. :grijns:

Ik weet wel dat Skyline de kist nog niet zo lang geleden naar Duitsland heeft gestuurd voor een redelijk refurb. Het verhaal ging dat alles vervangen was op de cockpit na. Ik kan wel eens navragen bij een vriend van me. Die heeft pas nog op dat ding gevlogen.

Oud Tulpenboer-vliegers zullen het met me eens zijn. Wat een heerlijke kist was het toch... ;)
 
Nou er is niets aan vervangen hoor. Alleen nieuwe motoren en mode-s.
Inmiddels zijn ook de props overhault. Verder stinkt het ding nog vreselijk van binnen (komt door de tijd dat het vliegtuig buiten in de regen heeft gestaan op Rotterdam).
 

Grappig. Jammer dat je niet serieus een input kan brengen. Per slot van rekening komen er minimaal 2 functies vrij voor jonge vliegers. Maar ja, dat zie je vaak bij mensen die al daar zitten waar ze willen, alhoewel ik mij afvraag in hoeverre jij blij bent met jouw baan.
 
Kijk eens op http://www.avbuyer.com/.
Daar staan er een aantal in Europa aangeboden. Duitsland is je beste optie lijkt me. Daar vliegen er nog een hoop rond. Gezien de populariteit daar, verwacht ik wel dat je de hoofdprijs betaald.
 
Thnx voor het meezoeken. Deze zit tegen zn Overhaul aan en liever eentje van rond de jaarwisseling :), dus low on the engines en rond 2000. Cheers
 
We gaan Europees vliegen. Een kist uit de USA heeft teveel papierwerk en teveel aanpassingen nodig. Liever een kist die al in Europe geregistreerd is..
 
Back
Top