Bushflying filmpje

kan niets anders verzinnen dan diep respect.... echt super-filmpje... Kan me ook niet anders voorstellen dat het een fantastische ervaring moet zijn geweest... Hoe lang waren die mensen niet meer in hun thuisland geweest??

De meeste mensen waren 15 jaar geleden uit Sudan gevlucht. De VN bood ze nu nu de mogelijkheid om zo terug te keren. Een 25 min. vlucht of 4 weken lopen....
Het frabante is wel dat sommige hun draai echter niet meer kunnen vinden in voormalige thuis en lopen alsnog weer terug naar de Centraal Afrikaanse Republiek. Tja, na 15 jaar ben je daar ook wel ingeburgerd
 
Hadden jullie niet veel last van dat zand/stof? Kan me voorstellen dat het overal aan aankoekt, tussen microswitches, in je neus etc...
 
Prachtig mooie compilatie, vliegervaring voor een goed doel en mooie herinneringen aan overhouden.

Prachtig dit soort filmpjes ;)

Grtz Fk52Quiee4
 
De meeste mensen waren 15 jaar geleden uit Sudan gevlucht. De VN bood ze nu nu de mogelijkheid om zo terug te keren. Een 25 min. vlucht of 4 weken lopen....
Het frabante is wel dat sommige hun draai echter niet meer kunnen vinden in voormalige thuis en lopen alsnog weer terug naar de Centraal Afrikaanse Republiek. Tja, na 15 jaar ben je daar ook wel ingeburgerd



Mooi werk!!
 
Hadden jullie niet veel last van dat zand/stof? Kan me voorstellen dat het overal aan aankoekt, tussen microswitches, in je neus etc...

Hun hadden daar niet zoveel last van,... wij des te meer toen de kist terug kwam, schoongemaakt en onderhouden moest worden, zand en stof tot in de kleinste gaatjes (wat de werking van de HBV, HPV en PRSOV niet ten goed kwam), oja en de ACM's en Heat-exchangers konden ook bijna weggegooid worden :niet_bli:

Maar er zijn weer een hoop mensen die mooie verhalen en herinneringen hebben ;)
 
Daar maakte ik me dus een beetje zorgen om, vliegt die kist nog? Dat daar in de jungle oude Russische gietijzeren turboprops rondvliegen kan ik begrijpen, maar zo'n mooie 'state of the art' F50 lijkt me een beetje zonde. Ik ga ook niet met mijn glimmende laptop op het strand zitten, als je begrijpt wat ik bedoel :D.
 
Kist vliegt "probleemloos" rond=> (geen andere of meer problemen dan de rest van de vloot) ;)
 
Nog een Bushpilot:

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=OFRkfOlfGgg[/YOUTUBE]
 
Ohhh my,

Dan hebben jullie deze vast nog niet gezien. Smullen voor de Beech 1900 vliegers.

[YOUTUBE]http://youtube.com/watch?v=hbzwqIxt1q8[/YOUTUBE]

Dit is pas Bushflying ;)

Cheers,
:cool: Biscane :cool:
 
Mboki

Mboki

Mooi om al die bomen weer eens te zien!
Ik vroeg me al af waarom die baan in Mboki er zo mooi bij lag in 2007, was dus speciaal voor de F50/UN gedaan.
Ik denk dat we elkaar eens kort gesproken hebben in Bangui. Kwam jij ook niet uit Eindhoven?

Greetings!
 
Super!!

Ik had gister aan de FO voorgesteld om ook even zo'n filmpje te maken maar dan met de airbus. Even laag over de thames scheren. Hij zag dat helaas niet zitten. Misschien dat ik vandaag de FO kan overtuigen het te doen....
 
Last edited:
Back
Top