Bushflying filmpje

gliderpilot

New member
We zijn inmmiddels alweer een jaar verder en ik heb eindelijke de tijd gevonden om dit filmpje af te maken. Een compilatie van mijn ervaring met het bushvliegen in Afrika.

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=Ep6UOT9m_a0[/YOUTUBE]

greetz GP
 
Geweldig filmpje :) Die sfeer aan boord ook! Prachtig!

Ook mooie foto's er tussen! Goed gedaan!

Teveel uitroeptekens in mijn reply!
 
Hahaha, die opvouwbare verkeerstoren is echt geweldig. Wie wilt er nu niet zo'n ding? Ideaal voor vliegtuigspotters! :D

Fantastisch filmpje!
 
Heel mooi werk; en een mooi filmpje!

Mooi om te zien hoe de runway wordt gecleared voor de landing? Wel eens meegemaakt dat je around moest 'go'-en?
 
Bedankt voor de leuke reacties!

Heel mooi werk; en een mooi filmpje!

Mooi om te zien hoe de runway wordt gecleared voor de landing? Wel eens meegemaakt dat je around moest 'go'-en?

Nee, niet omdat er iets op de baan stond. Wel dat er tijdens de T/O opeens een hond de baan over komt steken. Minder prettig gezien de baanlengte echt niet overhoud.
 
Prachtig filmpje ... word er een beetje emotioneel van ...

omdat er is een grote kans ... fingers crossed ... dat ik zelf binnen enkele maanden toetreed tot het bushflyers-corps ... als het doorgaat zal ik t.z.t. misschien ook een bijdrage posten!
 
Heerlijk die more-or-less-straight runway :D!

Prachtig filmpje en ik denk dat we allemaal wel een deel twee willen.
 
Bij Denim is niet al het beeldmateriaal geschikt voor publicatie ;):grijns:
 
Mooi filmpje GP!
Had nu eindelijk de mogelijkheid om m ook even te bekijken.
Groetjes!

@ You break: haha filmpjes met andere beelden zijn alleen voor besloten vertoningen :grijns:
 
kan niets anders verzinnen dan diep respect.... echt super-filmpje... Kan me ook niet anders voorstellen dat het een fantastische ervaring moet zijn geweest... Hoe lang waren die mensen niet meer in hun thuisland geweest??
 
Back
Top