"Briljante" opmerkingen en vragen door Security Personeel

F

fdf$d

Guest
dit topic kan heel wat ideeen opleveren voor een oudejaars conferance!!

zo sta ik een keer bij security in uniform met mn CX collegas met ID cards etc.
vraagt die pipo. Wat komt u op de luchthaven doen? wij kijken elkaar aan en ik antwoord dat we op weg zijn naar onze machine.
komt pipo terug, weet u dat zeker!!!!!

Andere keer, in civvies, meneer mogen we in u tas kijken? ja hoor ga je gang,
vinden ze mn strepen en mn company ID. vraagt die pipo
Wat voor werk doet u? ik werk als vlieger voor cathay pacific. kijk dat id is mn ID card.
de baas pipo wordt er bij geroepen en die zegt doodleuk dat ik een security risk ben!! ik vraag m waarom, zegt baas pipo, omdat ik geen uniform aan heb kunnen ze niet zeker weten dat ik vlieger ben!!

ik kan er om lachen maar eigenlijk is het diep triest

beide gevalletjes waren op schiphol
 
Wat komt u op de luchthaven doen? wij kijken elkaar aan en ik antwoord dat we op weg zijn naar onze machine. komt pipo terug, weet u dat zeker!!!!!

Deze 'briljante' opmerkingen moeten beslist afkomstig zijn van lichten met een wel zéér klein wattage! :grijns:

Kliko zal toch niet de enige zijn die deze walnoten op weg naar zijn machine is tegengekomen?
:radar:
 
Nee, maar i.t.t. Kliko zien wij er WEL geloofwaardig uit als we in de cockpit klimmen. (Al dan niet terecht).
Sorry dikke. Kusje en tot volgend jaar.