Betalen voor 't toilet

Wij moeten voor onze koffie betalen......wat denk je zelf?
 
onder het motto "pissen doe je niet onder de baas z'n tijd":kiss:

te zielig voor woorden

Nieuw idee: een rontgenpoort installeren voor de flightdeck deur die je voor een tientje bestraald. Zodra de piloten gecheckt hebben dat je geen wapens bij je hebt. Mag je een minuutje meekijken.
 
Wij moeten voor onze koffie betalen......wat denk je zelf?

Met O'Leary weet je het nooit.

Ik wil hem niet op 'andere' gedachten brengen, maar hij is in staat om aan de uniform Crew, onder het mom van "in uniform slijt je eigen kleding niet" een 'eigen' bijdrage te vragen.

Nog ff en je kunt je eigen Porta Potti mee naar kantoor nemen of wordt het een lavatory green card :D
 
Als dit hele plan al doorgevoerd wordt kan ik me niet voorstellen dat je als personeel moet betalen. Goede lichamelijke conditie is voorwaarde nummer 1 om goed te kunnen presteren. Door dan geld te gaan vragen wordt toch een extra risico ingevoerd, omdat je toch altijd mensen zal hebben die het dan maar zo lang mogelijk uitstellen.
 
Buiten het feit om natuurlijk dat je wettelijk per x aantal pax een toilet werkend moet hebben.
Lees hier: werkend en beschikbaar (check MEL)...niet conditioneel dat je dan nog met kwartjes moet gaan rommelen.....
Dit is weer zo'n flauwekulverhaal
Doet me trouwens wel denken aan de film Soulplane met Snoop Dog...daar hadden ze lockers als overheadbins...geinig
 
Maybe the customer could check off an option box when they book their flight.

[ ] Copilot (+ 45.00)
[✔] No Copilot

(repost van een comment op cnn.com)
 
Deed me toch aan dit denken:)

Me kapot gelachen hierom.:biertje:
[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=F1MmgugbSpU&p=3A4D2DF30EB87ACE&playnext=1&index=15[/YOUTUBE]
 
Last edited:
toch maar even een soupje:grijns: hoe het er uit kan komen te zien:grijns:
ryanairtoilet.jpg


overigens heeft iemand al geopperd bij MOL, dat hij misschien de toiletjuffrouw kan gebruiken als co? dan sla je 2 vliegen in 1 klap, of de co-piloot als toiletjuffrouw....
 
Back
Top