Betalen voor 't toilet

milehigh

New member
Ik hoor net dat je binnenkort waarschijnlijk een pond moet betalen om naar het toilet te kunnen.

Doet me een beetje denken aan die scene van de film Soulplane, waar je een kwartje in de overheadbin moet stoppen om m open te krijgen :grijns:

mh
 
What's next?

What's next?

... kwartje in de overheadbin...

Laat MOL het maar niet horen.

Vraag me af, als dit al doorgevoerd wordt, hoe dit geregeld wordt voor de crew.
Krijgen we in de crew-room van tevoren muntjes?
En dan hoeveel muntjes per vlucht? Eén per sector?
Of wordt het gewoon ingehouden van je paycheck?
 
Ik zie het niet gebeuren. Maar Ryanair en MOL krijgen wel weer aandacht. Dus missie wat dat betreft geslaagd.

Blijft een triest bedrijf af en toe...
 
Haha, ik moet er wel om lachen!
Maar lijkt me niet praktisch, vooral in flight-safety opzicht.
Ik zie de Cabin Crew al staan met een brandblusser voor het toilet: "heeft iemand toevallig een pond bij de hand?"
 
:passed:
Het muntje moet niet in de deur, maar in de toiletpapierautomaat ...
en qua safety ... bij het inchecken wordt je tas gecontroleerd of je naast een wapen geen ... rolletje van thuis hebt meegenomen :wegkwijt:

Spiritus MOL olet!

Puttius
 
Ik zie het niet gebeuren. Maar Ryanair en MOL krijgen wel weer aandacht. Dus missie wat dat betreft geslaagd.

Inderdaad, dat is gewoon weer top gedaan zo!

Ben overigens benieuwd of de piloten rekening gaan houden met de W&B ? Als indereen flink zit te kakken of de kleine boodschap heeft gedaan dan ligt daar een hoop metaal:blabla:
 
Weet er iemand of er ergens in de wereld een munt bestaat, met dezelfde eigenschappen van een pond-stuk.

Zoiets als de US$-cent, die dezelfde eigenschappen had als het oude kwartje. Heb vaak geparkeerd voor weinig ;)

Kan je toch lekker goedkoop naar het toilet.

Ik denk dat ik MOL de suggestie doe, om mij te betalen als ik met hem wil vliegen. Draaien we de rollen eens om. Ryanair wordt steeds gekker.

Mijn ouders vlogen vroeger wel eens met ze, maar sinds 2 jaar vliegen ze alleen nog maar met bedrijven als Transavia en Airlingus. Ze werden gek van de slechte behandeling en service.
 
Ik vind het een mooi idee. Niet om die pond maar omdat ik helemaal gek word van mensen die zodra het seatbelt sign off is opstaan om naar het toilet te gaan, en dat op een leg van 50 minuten. Dat kon je je een half uur geleden ook wel bedenken.

Voor de rest heeft Michael O Leary de naam Ryanair weer op veel voorpagina's kunnen krijgen dus zijn missie is gelukt in dat opzicht.
 
Naudjuh, dat zullen de zenuwen zijn bij velen...

En we kunnen zeuren wat we willen, MOL heeft het gewoon goed voor elkaar!
 
Ik vind het een mooi idee. Niet om die pond maar omdat ik helemaal gek word van mensen die zodra het seatbelt sign off is opstaan om naar het toilet te gaan, en dat op een leg van 50 minuten. Dat kon je je een half uur geleden ook wel bedenken.

Waarom stoor je je eraan? Gewoon uit nieuwschierigheid een vraagje...
 
Waarom stoor je je eraan? Gewoon uit nieuwschierigheid een vraagje...

Geen probleem, vragen staat vrij!
Me er echt aan storen is misschien een klein overstatement maar ik vraag me altijd af waarom, je weet een half uur eerder toch ook wel dat je dan naar het toilet moet en op korte legs sta je binnen een uur weer aan de grond dus dan zie ik het nut er nooit van om in het toestel te gaan en niet op de grond. Maarja de zenuwen zullen hier ook wel een rol bij spelen.

Zelf probeer ik altijd zo min mogelijk mensen in de weg te lopen dus ook de stewardessen met een trolley die moeten rennen om binnen 40 minuten een hele kist af te werken probeer ik niet voor hun voeten te lopen door meteen naar het toilet te rennen als het lampje uitgaat.
 
Maar dan ga je ervan uit dat het selfloading freight (aldus Art ;)) snapt dat ze in de weg lopen. Of dat ze snappen dat 40 minuten om 190 mensen te bedienen eigenlijk ontzettend kort is ;).
 
ik vraag me af of je dan je bezoekje aan de toilet ook online kan boeken bij je ticket. zal waarschijnlijk goedkoper zijn dan aan boord te betalen.

of zoiets als priority toilet visit.
 
Mwa kan ook, maar ik vind het opzich wel een goed idee. Het feit dat mensen idd voor een vlucht van 1 uur naar de wc moeten vind ik persoonlijk een beetje TE. Maar ja je zal maar net last hebben van diarree en dan geen pondjes bij hebben ;) credit card dan maar?
 
Put another dollar in

Put another dollar in

Ladies and Gentlemen, this is your captain speaking.

We are approaching Dublin. Please do fasten your seatbelts, but could one of the passengers *please* put another dollar in for the last three miles.. :wegkwijt:
 
Dat kon je je een half uur geleden ook wel bedenken.

Er zijn altijd !? waarbij het opkomt als kippenstr*nt of !? die bij de minste of geringste hobbel, moeten < censored > als een reiger.

Thanks for flying O'Leary's diaper circus ;)

BTW moet de Crew 'straks' ook betalen, of zijn het alleen de passagiers?
 
Back
Top