Beste vliegopleiding?

Beste vliegopleiding?


  • Total voters
    108
Inderdaad EPST doet oa de selectie.
Stel dat bepaalde maatschappijen er van uitgaan dat EPST strenger aan de deur is dan Oxford zelf, dan is zou ik me kunnen voorstellen dat dat wel degelijk van belang is.

Maar gezien het feit dat ik geen statistiek ken die uitspraken doet over de student per school, de tijd tot eerste vliegjob en waar dat is (en een baan bij X, 'beter' is dan bij Y), wil ik me verre houden van algemene uitspraken.

En wat mij betreft komen de verlossende woorden van 49015. Zelf je plan trekken!
 
Last edited:
Het mes kan aan twee kanten snijden he. Bij EPST heb je gewoonweg meer connecties, en dus hopelijk meer baankans. Daarnaast ben ik van mening dat de kwaliteit daar ook beter is vanwege de strengere richtlijnen, eisen, en controle. Maar als je puur via OAT gaat dan scheelt het je weer een boel geld. Voortrekkerij heb ik daar niet meegemaakt. EPST studenten moeten aan hogere eisen voldoen maar als je eenmaal klaar bent gaat OAT gewoon in volgorde het lijstje met afgestudeerde af die worden voorgedragen. Vervolgens aan de airlines zelf wie ze willen zien etc op basis van de rapporten.

Al met een een hele tevreden (ex) EPST klant.
 
Back
Top