Banen, banen, en nog eens banen...

tja, ziet er goed uit maar kom vervolgens niet veel verder bij Sunexpress...mijn turks is nogal slecht moet ik toegeven...maar ook de google chrome vertaal - o - puter komt niet veel verder dan online solliciteren. Iemand een idee? bij voorbaat dank.

gr. sicko
 
"Able to fulfil a 365 day a year roster pattern, including anti-social hours and frequent overnight stays." = Essential
:grijns:
 
Ik weet niet of hij al gepost is, maar er zijn vacatures in australië voor first officers bij fly strategic.

Ervaring en typerating hebben voorkeur, dus zijn niet direct een must.

Link: http://www.flystrategic.com.au/About_Us/Careers/VACANCY_-_First_Officer.aspx

Ik kan natuurlijk niet zeggen of het wat is, heb nog nooit iemands ervaringen over fly strategic gehoord.
Uit de PDF:
Personal Guidelines
Qualifications:
A First Officer must hold:
An Australian Air Transport Pilots Licence.
A Valid Australian Class 1 Medical Certificate.
An A330 or A320 Type Rating.
A Command Multi-Engine (Aeroplane) Instrument endorsed with appropriate navigations aids.
The ability to hold an Australian Aviation Security Identification Card (ASIC).
Level 6 English Language Proficiency rating on Australian issued licence.
Australian Permanent Resident.
Passport (12 month validity).
Minor detail, of krijg je er automatisch een Australische 'sheila' bij die je kunt trouwen voor een permanent resident permit? :rolleyes:
 
Ik heb geen idee of het wat is dus daarom zou ik een reactie wel leuk vinden op de volgende job opening:
http://www.swiss.com/web/EN/career/career_entry/cockpit/Pages/pilot_ready_entry.aspx

Als je duits op niveau is zou je als werkloze piloot het hier dus kunnen proberen lijkt mij?

Wat ik alleen mis is hoeveel plaatsen er beschikbaar zijn en of ze direct mensen nodig hebben.


Heb even een kijkje genomen. Er vallen 2 dingen op:
1. Sollicitatie bestaat uit een dik pak papier dat ook daadwerkelijk per post eengeboden dient te worden (Swiss, ga eens met de tijd mee!).
2. Je hebt naast je LPE ook een certificaat voor je bekwaamheid in de Duitse taal nodig, minimaal niveau B2 (enkel certificaten van een tweetal instanties worden geaccepteerd). Zal helaas voor weinig van ons weggelegd zijn vrees ik...

Groet,
PH-FLY
 
Mensen,

Heb geloof ik al eens vaker zo'n post voorbij zien komen, maar heeft iemand een idee waarom pilotjobsnetwork.com niet wordt ge-update?

Groet,
687
 
Dat komt omdat het een wiki is. Dus als jij nieuwe info hebt, kan je pjn gewoon updaten. Je kan dan klikken op: "submit new information", onderaan elke kolom.
 
Hoi Immortal,

Dat klopt, maar volgens mij is er iemand die eens in de zoveel tijd alle updates bekijkt (en dan waarschijnlijk goed- of afkeurt). pas daarna verschijnen de updates. De afgelopen tijd kwamen updates namelijk steeds met meerdere tegelijk, maar wel met verschillende data. Heb nu alleen het idee dat de webmaster, of wie deze updates dan ook behandelt, er steeds minder aan doet. En dat is een vervelende ontwikkeling.
 
Back
Top