2 2ndEvilernie New member Feb 16, 2008 #22 ISA, MTOW, zero wind, zero slope haal ik uit mn fiekjes 3050 meter
touch and go Member Feb 17, 2008 #23 Hier het transcript van de CVR: 10:31.29 Captain: set thrust 10:31.33 F/O: T/O thrust set 10:32.12 F/O: ROTATE! 10:32.14 Captain: Gwhat ebout V1 10:32.17 F/O:ROTATE!!! 10:32.27 F/O: Gear up Captain?? 10:32.30 Captain: Gear up! 10:32.31 F/O: Gear koming up 10.32.39 F/O positive rate 10:32.40 F/O: V1 10:33.01 Captain: Nijsch djob egain Dimitri!!!!! 10:33.04 F/O: Letsa go to Moscow and hava fun gwhit Natasja!!!! hahaha
Hier het transcript van de CVR: 10:31.29 Captain: set thrust 10:31.33 F/O: T/O thrust set 10:32.12 F/O: ROTATE! 10:32.14 Captain: Gwhat ebout V1 10:32.17 F/O:ROTATE!!! 10:32.27 F/O: Gear up Captain?? 10:32.30 Captain: Gear up! 10:32.31 F/O: Gear koming up 10.32.39 F/O positive rate 10:32.40 F/O: V1 10:33.01 Captain: Nijsch djob egain Dimitri!!!!! 10:33.04 F/O: Letsa go to Moscow and hava fun gwhit Natasja!!!! hahaha
P Pattyboy10 Member Feb 17, 2008 #24 ^^ Hahahahaha Rotate -> Gear Up -> V1. Nieuwe volgorde Dat was wel erg close. Zou dat echt miscalculatie zijn of nalatigheid ?
^^ Hahahahaha Rotate -> Gear Up -> V1. Nieuwe volgorde Dat was wel erg close. Zou dat echt miscalculatie zijn of nalatigheid ?
Beer New member Feb 17, 2008 #25 Pattyboy10 said: Dat was wel erg close. Zou dat echt miscalculatie zijn of nalatigheid ? Click to expand... Zal ongetwijfeld voor die mannen héél gewoon zijn.
Pattyboy10 said: Dat was wel erg close. Zou dat echt miscalculatie zijn of nalatigheid ? Click to expand... Zal ongetwijfeld voor die mannen héél gewoon zijn.
superpilut Active member Feb 17, 2008 #26 Beek : Meest gunstige geval bij 0c van de 21: 364500 TOW MTOW bij 0c: zullen we zeggen ongeveer 3500m Kliko?
Beek : Meest gunstige geval bij 0c van de 21: 364500 TOW MTOW bij 0c: zullen we zeggen ongeveer 3500m Kliko?
F fdf$d Guest Feb 18, 2008 #27 helaas, ik heb geen charts die uitsluitsel kunnen geven. maar 3000-3500mtr voor de 744 klinkt redelijk, staat me iets bij van de classic minimaal 2800mtr.
helaas, ik heb geen charts die uitsluitsel kunnen geven. maar 3000-3500mtr voor de 744 klinkt redelijk, staat me iets bij van de classic minimaal 2800mtr.
Face New member Feb 18, 2008 #28 De Russen leren commercieel denken: We pay for the whole runway, we use the whole runway!!:airforce:
Ditched New member Feb 19, 2008 #29 Ik heb even het airport planning manual voor de 747-400 gedownload van de Boeing site. Dan kom ik ook in de buurt van zo'n 3400m (ISA @ SL). Hoopjes info trouwens bij Boeing!! Ditched
Ik heb even het airport planning manual voor de 747-400 gedownload van de Boeing site. Dan kom ik ook in de buurt van zo'n 3400m (ISA @ SL). Hoopjes info trouwens bij Boeing!! Ditched