Linkje naar het artikel
Vervolgens spreekt Assink (KLS) over dat bij het nog strakker dicht draaien van de kraan (minder dan 60 p/j) de continuïteit van de school op het spel staat.Minder studenten is de oplossing, volgens de vakbond. Maar vliegscholen, allemaal commercieel gefinancierd, zijn lang niet allemaal bereid hieraan gehoor te geven, blijkt uit een rondgang langs verschillende opleidingen.
De KLS, dat onlangs tien piloten onderbracht bij JetAir in België spreekt over een 'Een incidenteel succesje'
Markante is wel dat Stella vervolgens deze quote eruit gooit.Volgens Evert-jan Hilgeman van opleider Stella Aviation Academy is het terugbrengen van het aantal studenten geen oplossing, maar moeten opleidingen inhoudelijk verbeteren.
Waarom doen topics op Airwork vermoeden, dat dit niet alleen bij de andere scholen voorkomt :1855:...Om piloten geplaatst te krijgen bij goede maatschappijen zijn contacten nodig. En daar steken opleidingen geen energie in. De meeste scholen geven de studenten een diploma en een handje als ze klaar zijn.
Voor de buitenlanders die zo 1 2 3 geen NRC next kunnen kopen is dat linkje makkelijk.