arbeidsongeschiktheidsverzekering

cheeta

New member
Hallo allemaal.

Sinds twee jaar vlieg ik nu bij Cityline.Maar ik ben dom genoeg geweest om al die tijd alleen voor mijn opleidingskosten verzekerd te zijn.Dat betekend dat ik geen rooie cent heb als ik arbeidsongeschikt zou worden.
Bij de Albatros konden ze me niet helpen omdat ik in Nederland woon.Is er iemand die in Nederland verzekerd is en mij een tip zou kunnen geven?
Word namelijk langzamerhand redelijk zenuwachtig,Ongeluk zit in een klein hoekje.
het lieftse ben ik in NL verzekerd voor het geval dat ik ooit in ons eigen landje een baan vind.Tsja noem me maar een irrationele dromer:snore:
Ik hoop dat iemand me kan helpen
de Groeten
 
Net toevallig bij de Rabobank vandaag langs geweest voor het e.e.a. en toen kwam dit ook ter sprake. Vliegleningen doen ze niet, maar ze gaf wel aan dat over een lening heen, hun wel overlijdensrisico- en arbeidsongeschiktheidsverzekeringen er voor kunnen afsluiten.
 
Wat een crap van Albatros. Er vliegen dozijnen hollanders die ook nog in het moederland wonen en de standaard verzekeringsprodukten bij hen afsluiten. Cityline is wat dat betreft een stuk beter dan passage,omdat je je LoL van je bruto betaald en je krijgt ook nog eens een vergoeding netto per maand van CLH. Als ik me goed herinner beginnend op 25,- en na 5 jaar 50,- etc.
Bij welke vestiging ben je geweest?
 
Heeft cityline haar werknemers zelf niet verzekerd (zoals bij KLM / KLC) voor arbeidsongeschiktheid?
 
Wat erg belangrijk is, en wat de Rabo NIET doet, is verzekeren op beroespongeschiktheid. Als je nl. bijvoorbeeld diabetes krijgt, kun je je medical wel shaken, maar is waarschijnlijk 0 % arbeidsongeschikt.
Ik ben zelf in een vergevorderd stadium met Blpa Financial Solutions. Google maar ff.
Ze bieden behoorlijk hetzelfde Als Hiscox, verschilt op details. JE kunt kiezen uit een eenamilig bedrag en/of maandelijkse uitkering. Ditlaatste voor maximaal 5 jaar, maar dan keert het eenm. bedrag uit.
 
Hallo
Bedankt voor de snelle reactie.Ben vorig jaar met mijn vraag bij Albatros in Frankfurt geweest.Na eeuwigheid wachten kreeg ik via de mail een kort en bondig bericht dat het verzekeren daar niet gaat.Op de vraag waarom het bij andere wel gelukt is in het verleden kreeg ik ook een kort antwoord."de verzekeringswereld verandert iedere dag".:confused:Ben ik mooi klaar mee.
Heb bij de Deutsche bank ook poging gedaan.Dat was me te onduidelijk, wil inderdaad een beroepsongeschiktheidsverzekering.Anders heeft het hele plan geen nut.
Ik blijf verder zoeken,
groeten
 
Ik ben ook wel eens in FRA langs geweest. Na een aantal onbevredigende antwoorden heb ik de boel maar eens bij Albatros Homebase DUS neergelegd. Toen kwam er weer wat zinnigs uit. Check je PM
 
wil inderdaad een beroepsongeschiktheidsverzekering

ja een LOL dus, of je wel of niet arbeids(on)geschikt bent doet er niet veel toe, je wilt maandelijks blijven casseren omdat je je medical kwijt bent toch?

Vreemd verhaal, ben zelf al jaren bij Gothaer verzekert (via Albatros) en woon nog steeds in NL, zou het nog maar eens uitzoeken.

succes
 
Back
Top