Anglo American aviation in San Diego

JulietWiskey

New member
Heeft iemand van jullie ervaring met deze club!? Wil misschien deze jaa aproved school gaan doen voor m n PPL. Dit ivm de drukte op napels, en het weer daar in Augustus...

JulietWiskey
 
Ik heb geen ervaring met de club zelf, ik weet wel dat ik 2 jaar geleden bij hen info heb opgevraagd om daar precies hetzelfde te doen.

Ze zeiden toen dat ik geen visum nodig had, dit was na 11-9. Er was toen natuurlijk wel een visum nodig.

Dit was voor mij reden om direct naar een andere school te kijken.

Hoe het nu is, en hoe de kwaliteit is kan ik helaas niets over zeggen.

Suc6!
 
Hoi JulietWiskey,

Ik heb afgelopen zomer (eind augustus tot half september) mijn PPL bij Anglo afgemaakt. Was over het algemeen tevreden over de school. De toestellen zijn niet meer de nieuwste die er beschikbaar zijn maar ja dat merk je dan ook aan de prijs.

Afgelopen zomer was het behoorlijk druk daar vooral op de pipers. Samen met het uitvallen van vliegtuigen (technische mankementen/weg voor langere trips/onderhoud) kon dat soms voor irritaties zorgen. Ik was gelukkig, op een faa ppl student na, de enige die op een C172 mijn ppl deed dus had ik weinig vertraging.
Door extra tijd in te plannen moet dat geen probleem zijn. Overigens heb ik ook een aantal dagen niet kunnen vliegen vanwege het weer.

Mocht je meer willen weten dan hoor ik het wel van je.