And the big announcement is going to be...

Buschauffeur

New member
1. Massive sacking of 50/60 office personnel
2. We kopen Fly-Be (houd óók een big announcement op de 9e...)
3. Closure of all the small Bases, Night stoppping out of LGW , Paris and MXP
4. STN gaat dicht
5. We kopen LGW
6. Iedereen naar random rostering
7. GB gaat er weer lekker uit
8. Geen pay rise
9. They've lynched Cor V. aan zijn stropdas in Hangar 89
10. Andy gaat pleite spelen
11. Alle 737's weg, priced to move
12. All of the above



Prettig weekend.
 
13. We mergen met aer lingus
14. We kopen/leasen a330/a350's (Mixed fleet) en gaan longhaul aanbieden
15. We nemen Zoom routes over met de a321's, omdat we er niet vanaf komen.
16. We exporteren Cor V. naar saudi arabie en zorgen dat ie gestenigd word....
17. Wij worden overgenomen door.... AF/KLM, Emirates, you name it.....

Tja blijft gokken

18. We gaan a320's kopen...
 
Last edited:
18. We gaan a320's kopen...
Die telt niet, want er zijn er al een aantal onderweg .

Dus ik vervang no. 18 met de aankoop van BMI Baby, EMA gaat dicht en BHX word een nieuwe basis.
 
Ik heb nog niets gelezen of gehoord... iemand al iets meer info?

En vooruit dan maar:
19. Nieuwe base in Rome wordt geopend (voordat de herstart van Alitalia een feit is)...
 
Ik dacht dat de "big announcement" door jullie verzonnen was en het gerucht daarna als een vuurtje door het bedrijf was gegaan! :D
 
20. Overload overstapt van FR naar Easy om orde op zaken te stellen in het training dept......
 
base captain en cabin manager zijn van taken ontheven in NCL :)...
al is dit onder het motto van zelf aftreden voor meer tijd vrij te maken voor gezin!!!!!!!
WHATEVAH!!!!!! gezien de Pulse resultaten, dacht het niet Piet!!
 
Heb een gerucht gehoord dat de STN base dicht gaat voor de winter, klopt dit?
 
Last edited:
wie weet in de verre toekomst......

Bedenken ze zich wel bij easy dat ze met de 900mln pond cashreserves gewoon beter de rest kunnen verkopen (heb je misschien 1500mln), en van al het overgebleven geld het hele personeelsbestand tot aan hun pensioen door kunnen betalen zonder dat iemand iets hoeft te doen!
 
Gaat die grote announcement er dan toch nog komen deze week??

Wat denken jullie; vaseline in de aanslag of niet?

:D
 
Grote announcement is a.s. dinsdag.
Ondergetekende is persoonlijk uitgenodigd :angel: om erbij te zijn in Luton (yep, idd, veel vaseline). Zal wel eens laten weten wat het is als het zo ver is...
 
Het zal wel een voortzetting zijn van alle communicatie die we deze zomer vanuit easyJet hebben gezien; een 100% focus op de negatieve aspecten.

Ik zeg niet dat we het makkelijk gaan krijgen; maar het zou wel eens leuk zijn als we een verhaal zouden krijgen dat ook de positieve aspecten belicht. Maar dat zie ik niet gebeuren....
 
20. Overload overstapt van FR naar Easy om orde op zaken te stellen in het training dept......


Overload kijkt wel uit. Als ik het goed begrijp is het kantje boord geweest. De vliegers zes maanden salaris meegeven is wel leuk, maar probeer deze winter maar eens een nieuwe baan te vinden.
 
niets nieuws dus.... jammer dat ik daarvoor m'n bed ben uitgekomen en 5 liter benzine heb verspild....

:passed:

Dat je dat er ook voor over hebt gehad....... Als er iets belangrijks te zeggen valt zouden ze het ons toch niet zeggen voordat ze de City inlichten..... Dat werkt nou eenmaal zo.
 
Back
Top