Amsterdam-Split, WTF?

49015

New member
Wat was er mis met de oude AMS-NCE en AMS-BCN? Waarom geen AMS-SXF, of AMS-AGP/BCN/ALC of AMS-RAK/CMH?

Ik ben maar een simpele arbeider, dat zeg ik direkt. Het verbaast me gewoon, deze nieuwe route naar Split.
 
Je ziet iets heel belangrijks over het hoofd!
Wij hebben geen zicht op 'the big picture". haha.

De lijn wordt trouwens opgezet met subsidie van de Amsterdamse onderwereld. Ze hebben zoveel 'lijfwachten' uit deze regio....
 
En gevlogen door MXP crew.

MXP-SPU-AMS-SPU-MXP.

Maar bij Split wist ik tenminste nog waar het over ging. Ik had geen idee wat een Doncaster is. Nog steeds niet eigenlijk. Het zal de O-My-God-A-Base-In-AMS verhalen wel weer aanwakkeren.
 
Waarom Split? Omdat er praktisch geen concurrentie op die route is misschien?

Al die zonnige bestemmingen worden al gedaan door èn KLM, èn Trans, èn Vueling, èn ..... etc. En als er wel vraag naar is.... Waarom niet?

En Doncaster.... Tja dat is alleen om onder het '1 naar MAN, 1 naar LPL' wurgcontract uit te komen, dat geldt nu we via GB een base in MAN hebben. Omdat Doncaster ook van de onderneming is die eigenaar is van LPL, mogen we daar ook een kist neerzetten ipv in LPL.
 
Ik snap best dat die bestemmingen al worden gedaan door KLM-empire, so what? We zijn toch beter?
 
KLM empire? Die zijn zeker niet de enige.

En verder.... Tja, we kunnen goedkoper concurreren, maar dat neemt niet weg dat een concurrentiestrijd gewoon geld kost tot dat je wint. En waarom dan niet eens een nieuwe markt aanboren? Als SPL loopt, dan is dat een betere keus dan met z'n allen op dezelfde route te gaan zitten.
 
Dat vroeg ik me ook af.... Als ze er nog 17 vanaf AMS gaan doen, dan zullen we toch op zijn minst gaan nightstoppen hiero (of daaro, afhankelijk van waar je dit leest :p ). Maar ik kan me voorstellen dat easyJet bedoelt dat ze er nog 17 over het hele netwerk gaan aankondigen.
 
en we gaan nu ook na de zomer vanuit AMS naar Barcelona, Berlijn en Manchester en ik zit ongetwijfeld nog meer in de pijplijn...
 
Ja leuk, ik zal je al op mijn rooster staan. Wilde je vandaag nog even sms-en.

Met een sick pax en dual hydraulic failure mag je toch gewoon doorgaan met je 4 sectoren als je maar binnen de 3 uur discretion blijft want je hebt nog 1 system over....? Of moet ik nog ff de boeken in? En waarom zou je een circling doen als de wind binnen de 50 knots tail is...?
 
Niet te bijdehand he....Dat jij als part timer nou genoeg tijd heb om 12 dagen per maand in de boeken te zitten...

Airbusführer, ik ga nu helemaal uit van een sick passenger, dual HYD failure en een circling he. Heb deze week nog ff lekker geoefend in RAK en SPU!

Mail me even je nummer via de company mail want jij zal ook zaterdag wel ergens in de middag aankomen en dan kunnen we even afspreken!
 
Back
Top