Amersfoortse

Robin200

New member
Worden jullie ook overstelpt met 3x dezelfde nieuwe polis voor dit jaar, 2 pasjes, zonder en met BSN, verkeerde premiebetalingen enzo. En vooral dat er niet gereageerd wordt door ze? Evenals die tussenhandelaar die maar matigjes reageert? Wat zijn de kosten bij AGIS?
 
Ja heb ook veel gezeur, diverse bedragen worden willekeurig afgeboekt. Na twee dagen telefoneren lijkt het erop dat het nu geregeld is, maar dat wat teveel afgeboekt werd krijg ik pas in maart terug.

Ik wil niet overstappen, ben met de verzekering zelf wel tevreden.
 
Met al die database veranderingen verbaast het me niets als de AWBZ indicator ook de verkeerde kant op gevallen is. Of dat men opeens van niets meer weet. Daardoor is AGIS of welk ander geen optie uiteraard. Ben bezig het aanspreekpunt binnen de Amersfoortse voor ons te achterhalen. Aan Matrix hebbie ook weinig. Zo traag als stront.
 
jij gelooft dus nog steeds dat je via Amersfoortse recht hebt op awbz?

ja, op dit moment wel, omdat ik dat zwart op wit heb. en niet zo zeer op de wettelijke awbz, want dat kan niet zoals we allemaal ondertussen wel weten.

en polisblad 4 en pasje nr 3 ontvangen en nul replies.......
 
Het is hommeles. Ben sinds het laatste bericht alhier bezig om de juiste contactpersoon te pakken te krijgen binnen de Amersfoorste omtrent de deal van het verleden. Na wat diverse medewerkers te hebben gesproken, was de laatste de meest capabele en belde mij vandaag terug. Zij trekt haar handen van deze zaak af, was het credo. Maandag word ik als het goed is teruggebeld door de afdelingschef die dit soort deals met tussenpersonen maken. Er schijnt ook wat met Matrix aan de hand te zijn. Ik zal het allemaal gaan ervaren zei ze. Ook heb ik Matrix meer dan eens aangeschreven. In het verleden stoorde ik me niet zo aan de trage reacties, maar nu was de reactie te gek. Het voert te ver om alle correspondentie over en weer hier te vermelden, maar het zit niet goed en voelt niet goed meer. Mocht je zelf nog vragen hebben rondom je verzekering, dan kan ik dat maandag meenemen in mijn eigen vragenlijstje. Stuur dan even een PM. Wellicht heb ik dan een mooie gerichte vragenbundel bijeen.
 
Back
Top