Airprox
New member
Best leden,
Zoals de meesten onder ons gaan we dus naar Europese FTO's, om bij een Europese Airline te werken ...
Dit is natuurlijk ook mijn doel maar als ab-initio om wat ervaring op te doen lijkt Azië me ook wel interessant, veel airlines daar maken gebruik van de A320 family. Waarmee je later dus mooie DEP kansen hebt bij EU airlines zoals Iberia, BA, ...
Hoewel ik zelf wel rond zou kunnen kijken op sites van Aziatische carriers zou ik toch graag willen vragen in hoeverre dit mogelijk is voor Europese ab-initio's, en of dit wel zo'n goed idee is.
Het is alleszins mooi om de cultuur op te doen, te vliegen in een relatief mooi land en om zo dus met toch heel wat 'cultuur en levenservaring' bij een EU carrier aan te kloppen.
Kortom, is het mogelijk om als EU ab-initio te soliciteren bij Airlines zoals JAL, Air China, ANA, China Souther, Dragonair ... Hoewel dat relatief "grote namen" zijn natuurlijk.
En tjah ... Wie wil er nu niet zo'n stewardessen ? *Points at FD* :grijns:
Zoals de meesten onder ons gaan we dus naar Europese FTO's, om bij een Europese Airline te werken ...
Dit is natuurlijk ook mijn doel maar als ab-initio om wat ervaring op te doen lijkt Azië me ook wel interessant, veel airlines daar maken gebruik van de A320 family. Waarmee je later dus mooie DEP kansen hebt bij EU airlines zoals Iberia, BA, ...
Hoewel ik zelf wel rond zou kunnen kijken op sites van Aziatische carriers zou ik toch graag willen vragen in hoeverre dit mogelijk is voor Europese ab-initio's, en of dit wel zo'n goed idee is.
Het is alleszins mooi om de cultuur op te doen, te vliegen in een relatief mooi land en om zo dus met toch heel wat 'cultuur en levenservaring' bij een EU carrier aan te kloppen.
Kortom, is het mogelijk om als EU ab-initio te soliciteren bij Airlines zoals JAL, Air China, ANA, China Souther, Dragonair ... Hoewel dat relatief "grote namen" zijn natuurlijk.
En tjah ... Wie wil er nu niet zo'n stewardessen ? *Points at FD* :grijns: