arthorizon
New member
RUBRIQUE ART
Eerst even mijn excuses voor de wat late kijk op de maand.
Ook pensionados kunnen het druk hebben, met wellicht onbelangrijke zaken, zoals, waar is mijn sigaren transport blijven steken of, waarom is is er bij mijn favoriete leverancier opeens geen Bombay Saphire meer voorradig. Klinkt misschien wat mondaan maar de prioriteiten liggen wat anders als je niet perse meer hoeft te werken,
Wat is blijven hangen. Het drankjes topic. Wat een eye opener. Als ooit de verzuchting, “Ik ben niet meer van deze tijd” opgeld heeft gedaan dan was het wel betreffende dit topic.
Een aardige bij conclusie die we gratis mee kregen was dat het aantal Airworkers met een passie voor opera op een hand te tellen zijn. Een futiele poging van Art om met een paar gelijkgezinden een cultuur slag te maken in deze is vroegtijdig gestrand in een “echte kerels” perspectie die echter de quintessence van het argument te snel voorbijgelopen is. Want, echte kerels, met een wit hondje op schoot, op een Amsterdams terrasje, sippend aan een paraplu drankje, zijn naturlijk niet te vergelijken met de echt,”echte” kerels die in voornaaam gezelschap, zonder zweem kunnen uitweiden over de kwaliteiten van de sopraan , tweede akte, Rigoletto. Om daarmee weg te kunnen komen beschik je over de onontbeerlijke kwaliteiten om het ver te schoppen in de luchtvaart industrie. Waarvan akte.
En. nu we allemaal dachten dat we het met Natalee wel hadden gehad, komt er zo’n bozo met drie voornamen nog even wat olie op het, allang, koude vuur gooien. Een kleine eruptie op Airwork was het gevolg, maar nadat het O.M. in Aruba dit board had geraadpleegd was het eigenlijk wel over and out. Voor een fraktie van het geld stuur je een kleine delegatie Airworkers naar Aruba bijvoorbeeld, en Peter huppeldepup kan zijn biezen pakken.
En wat we missen uit Nederland? Kroketten. Ja, U leest dit goed, kroketten. Een staafje cholesterol van houd er de moed maar in. Transfets beyond any recognition maar Airworkers in den vreemde doen er een moord voor. Zelfs tot in Hong Kong toe wordt dit vetgebakje aanbeden. Niet tegenstaande dat zelfs de moderator van dit board een poging waagt robuuste Nederlandese testosteron geplaagde jongelieden naar een trendy etablishement in Soho te dirigeren, is de teerling geworpen. Kroketten op Picadelly Circus. Je bent Hollander of je bent het niet.
Het vermeende piloten tekort versus het aantal wekloze piloten.
Nou,dat was de moeite van een serieuze discussie waard.
Heb me zelf er even mee bemoeid, zoals U wellicht gezien hebt, maar als men alle berichten in de eerste twee forums op dit board doorneemt dan komt de uitdrukking, roepende in de woestijn, toch even bovendrijven.
Nog maar een keer wellicht ten overvloede hier, aan het adres van alle wannebees, we geven slechts onze welgemeende adviezen, Maar soms lijkt het erop dat dat deze adviezen gericht zijn aan aspiranten met een hoog Kryptonite gehalte.
Het KLM piloten tekort, vrouwen en allochtonen, toe maar, deze spindoktors kunnen moeiteloois meedraaien in het circus van Hillary. Waarom heeft dit onderwerp toch altijd zoveel belangstelling? Elders in de wereld, en nog niet eens zover van het Hollandse huis, zijn er uitstekende carriere mogelijkheden. Jezelf ziek laten praten door een papagaai met een KLM mondstukje hoeft echt niet. Ook de KLM vliegers vakbond heeft een eigen agenda en als de aspirant vlieger daar op dit moment even niet in past dan heeft dat inderdaad niets te maken met de kwaliteiten van onderhavige aspirant maar alleen met de heersende personeels politieke motivatie van een van de best georganiseerde en machtigtste vakbond van Nederland.
En zolang 19 of 77 en Kliko niet naar KLM willen komen kan je er van uit gaan dat er elders betere deals te krijgen zijn.
Zo, en dan nu de technische van de maand,
Xetrov, 02/02 - 14.15
Ik weet dat sommigen graag vroeg decrabben om "stabilized" te zijn, maar ik beschouw decrabben gewoon als een deel van de flare manoeuvre. Als je een 100% stabilized flare vliegt flare je niet.
En de komieke,
Flying mech, 24/2 – 00.30
Max groundspeed bestaat niet (behalve misschien bij taxien).
Cheers
Art
Eerst even mijn excuses voor de wat late kijk op de maand.
Ook pensionados kunnen het druk hebben, met wellicht onbelangrijke zaken, zoals, waar is mijn sigaren transport blijven steken of, waarom is is er bij mijn favoriete leverancier opeens geen Bombay Saphire meer voorradig. Klinkt misschien wat mondaan maar de prioriteiten liggen wat anders als je niet perse meer hoeft te werken,
Wat is blijven hangen. Het drankjes topic. Wat een eye opener. Als ooit de verzuchting, “Ik ben niet meer van deze tijd” opgeld heeft gedaan dan was het wel betreffende dit topic.
Een aardige bij conclusie die we gratis mee kregen was dat het aantal Airworkers met een passie voor opera op een hand te tellen zijn. Een futiele poging van Art om met een paar gelijkgezinden een cultuur slag te maken in deze is vroegtijdig gestrand in een “echte kerels” perspectie die echter de quintessence van het argument te snel voorbijgelopen is. Want, echte kerels, met een wit hondje op schoot, op een Amsterdams terrasje, sippend aan een paraplu drankje, zijn naturlijk niet te vergelijken met de echt,”echte” kerels die in voornaaam gezelschap, zonder zweem kunnen uitweiden over de kwaliteiten van de sopraan , tweede akte, Rigoletto. Om daarmee weg te kunnen komen beschik je over de onontbeerlijke kwaliteiten om het ver te schoppen in de luchtvaart industrie. Waarvan akte.
En. nu we allemaal dachten dat we het met Natalee wel hadden gehad, komt er zo’n bozo met drie voornamen nog even wat olie op het, allang, koude vuur gooien. Een kleine eruptie op Airwork was het gevolg, maar nadat het O.M. in Aruba dit board had geraadpleegd was het eigenlijk wel over and out. Voor een fraktie van het geld stuur je een kleine delegatie Airworkers naar Aruba bijvoorbeeld, en Peter huppeldepup kan zijn biezen pakken.
En wat we missen uit Nederland? Kroketten. Ja, U leest dit goed, kroketten. Een staafje cholesterol van houd er de moed maar in. Transfets beyond any recognition maar Airworkers in den vreemde doen er een moord voor. Zelfs tot in Hong Kong toe wordt dit vetgebakje aanbeden. Niet tegenstaande dat zelfs de moderator van dit board een poging waagt robuuste Nederlandese testosteron geplaagde jongelieden naar een trendy etablishement in Soho te dirigeren, is de teerling geworpen. Kroketten op Picadelly Circus. Je bent Hollander of je bent het niet.
Het vermeende piloten tekort versus het aantal wekloze piloten.
Nou,dat was de moeite van een serieuze discussie waard.
Heb me zelf er even mee bemoeid, zoals U wellicht gezien hebt, maar als men alle berichten in de eerste twee forums op dit board doorneemt dan komt de uitdrukking, roepende in de woestijn, toch even bovendrijven.
Nog maar een keer wellicht ten overvloede hier, aan het adres van alle wannebees, we geven slechts onze welgemeende adviezen, Maar soms lijkt het erop dat dat deze adviezen gericht zijn aan aspiranten met een hoog Kryptonite gehalte.
Het KLM piloten tekort, vrouwen en allochtonen, toe maar, deze spindoktors kunnen moeiteloois meedraaien in het circus van Hillary. Waarom heeft dit onderwerp toch altijd zoveel belangstelling? Elders in de wereld, en nog niet eens zover van het Hollandse huis, zijn er uitstekende carriere mogelijkheden. Jezelf ziek laten praten door een papagaai met een KLM mondstukje hoeft echt niet. Ook de KLM vliegers vakbond heeft een eigen agenda en als de aspirant vlieger daar op dit moment even niet in past dan heeft dat inderdaad niets te maken met de kwaliteiten van onderhavige aspirant maar alleen met de heersende personeels politieke motivatie van een van de best georganiseerde en machtigtste vakbond van Nederland.
En zolang 19 of 77 en Kliko niet naar KLM willen komen kan je er van uit gaan dat er elders betere deals te krijgen zijn.
Zo, en dan nu de technische van de maand,
Xetrov, 02/02 - 14.15
Ik weet dat sommigen graag vroeg decrabben om "stabilized" te zijn, maar ik beschouw decrabben gewoon als een deel van de flare manoeuvre. Als je een 100% stabilized flare vliegt flare je niet.
En de komieke,
Flying mech, 24/2 – 00.30
Max groundspeed bestaat niet (behalve misschien bij taxien).
Cheers
Art