Airwork bezoek aan Dutch Mil

Ik vrees dat je met openbaar vervoer niet echt tot aan de poort komt... Wel tot aan de Amersfoortseweg (als je de goede lijn hebt). Dan is het nog een paar honderd meter lopen tot aan de poort. het kan ook zijn dat je terecht komt bij bushalte de Wittenberg (of zoiets..) op de rotonde Voorthuizen, Garderen, Apeldoorn. Misschien dat je daar een tijd af kan spreken met iemand die met de auto langs komt.
Nogmaals, OV is niet echt de manier om bij ons langs te komen, zeker niet buiten de daguren.
 
Vanuit Amsterdam kan ik wel iemand meenemen, maar Epe is effe uit de richting.
Mocht iemand hier gebruik van willen maken, laat effe weten via pb. ;)
 
Als ik met OV ga is de planning dat ik om 18:45 aankom, met lijn 102 vanaf station Amersfoort, idd vanaf de amersfoortseweg. Dit volgens 9292ov.nl.

Bedankt voor het aanbod om mee te rijden! Wil echter niet alles ingewikkelder maken dan nodig. Zie jullie morgen!
 
Last edited:
Beer..............

Ik ga jou vanavond zien............. hahaa geweldig.

Hmmm ga je voor de file rijden???? Ik zit te denken aan lekker eten in Stroe..

Groeten Steef
 
Lekker in eten in het Stroe ?? had je wat in gedachten want ik wilde ook eregns wat gaan eten van te voren en ik kom vanaf Amsterdam ZO dus als er iemand nog een lift nodig heeft, laat het maar weten.

Ik ga trouwens daarna weer terug naar Adam
 
Hey.... dat is leuk Steef! Eten in Stroe? Laat maar even weten, want dat lijkt me een goed idee!
 
Volgens mij zit er in Stroe een Van der Valk naast de snelweg........

Ik wil er op tijd zijn, anders is het geen doorkomen aan.

Mijn mobiel: ............................

Mzzls Steef
 
Last edited:
Het is een AC..... excuus.....

Hmmm ga denk 1600 rijden, dan ben ik daar 1715/1730 (hangt van het verkeer af)

Mzzls
 
Prima avondje! Diana bedankt!!
(Dutch Mil natuurlijk ook :biertje: )

Tof om zo eens een idee te krijgen hoe het er daar aan toe gaat in de bunker en alles, en wat voor bezetting eigenlijk verantwoordelijk is voor een groot deel van Nederland. Respect!
 
Een absolute aanrader. Heren bedankt voor de gastvrijheid. Mij is toch wel een hoop dingen duidelijk geworden.

top...
 
Jaaaaaaah, het was weer gezellig! Erwin, bedankt voor de gastvrijheid en Diana natuurlijk bedankt voor de verdere organisatie en de gezelligheid natuurlijk. :D

Echt een aanrader! Veel opgestoken, weer een hoop oude verhalen met Stevo op zitten ratelen en een hoop gezichten leren kennen achter de nicknames. Leuk om jullie eens te zien!
Super avond gehad!
 
Last edited:
HELEMAAL TOP,

IDD weer een aantal nieuwe gezichten gezien (die uiteraard terug moeten komen op de BBQ) en gezellie bijgekletst met de bekenden.

@Erwin; Onwijs bedankt voor de interessante en zeer boeiende uitleg.

@Beer; AC Stroe????? hahhahaha

Mzzls Steef
 
Top avond! Erwin, collega's van Dutch Mil en Diana hartelijk bedankt voor het organiseren. Er zijn heel wat luikjes opengegaan die anders gesloten waren gebleven...
 
Back
Top