Afghanistan filmpje

Erg mooi JPC en onbetaalbaar die ervaring.. (los van de vliegtechnische ervaring).

Stuur me binnenkort ff die 'andere' video's aub !!

FD
 
Na het zien van het filmpje sprak Y de H, "ja, maar u heeft geen KLS gedaan....."

******

Heel erg stoer en indrukwekkend filmpje, mooi in elkaar gezet!
Dat jij nu nog enige vorm van voldoening uit een retourtje Allicante kan krijgen is me niet helemaal duidelijk ;)
Wat een ervaring heb je daar opgedaan!
 
@ FD,

Afgezien de typerating was de ervaring inderdaad onbetaalbaar.
En... ik ben bang ook nu al meteen het 'vliegende' hoogtepunt uit mijn carriere.
De combinatie van landschap, avontuur, zelfstandigheid en diversiteit maken het tot een geweldige herinnering.

Die filmpjes?
Hé! Organiseer jij eerst ns ff een leuke trouwerij, dan komen die filmpjes ook wel onder het genot van een paar goeie budweisers of Grolsch! :grijns:

@ SAC,

Hahahahahaha enne ehm... kan ik dat van dat Allicante onbeantwoord laten? ;)


@ to whom it may concern:

Ik ben de laatste tijd in contact met het bedrijf Great Game Travel die reizen door Afghanistan organiseren. Mogelijk geintereseerden kunnen hier hun hart ophalen. Meer geinteresseerden voor een onvergetelijke reis met een landcruiser door Salangtunel of bezichtiging van de Bamiyanvalley?

En... voor diezelfde geintereseerden nog een zeer aan te raden boek:

Reizen langs de frontlijn van onze eigen Arnold Karskens
 
Chapeau! Wat een prachtig filmpje. Subliem gewoon...
Hier kan je alleen maar van genieten en zwijgen. Heerlijk.

Mag ik vragen welke editing software je hiervoor gebruikt hebt ?

Groet,
 
Bedankt voor de complimenten, once more.

Ik heb Pinnacle Studio 10 Plus gebruikt.
Goeie interface, redelijk veel mogelijkheden maar vóór de laatste update een RAMP omdat het zó vaak vastliep, crashte en gegevens verdwenen. Gewoon te instabiel.

Ik denk persoonlijk dat er betere software verkrijgbaar is.
 
@PH-JPC:

Ik gebruik zelf Magix Video nog wat, ideaal! Makkelijk, simpel, m'n oma kan dan nog een filmpje draaien. Pinnacle is net iets professioneler, en daarom iets moeilijker denk ik.
 
Haha, ik zal eens kijken of ik 'm kan uploaden naar Youtube ofzo, en dan zal ik de link plaatsen.

Het is niet heel bijzonder hoor, gewoon ik tijdens m'n opleiding alweer een hele tijd geleden in de Seneca (wat een k*tvliegtuig).
 
Ouwe bagger, geen vermogen, takkeherrie aan boord, wil niet rechtuit vliegen, en alleen de sterkste man van Nederland kan dat ding fatsoenlijk in een flare krijgen.
 
Een hele mooie film! Petje af, zowel voor het filmen en monteren als ook voor het civiel opereren in een toch niet geheel risiscovrij Afghanistan. Ik vlieg er zelf geregeld overheen, maar zou toch niet graag in de problemen willen komen daar!

Maar als je toch om kritiek vraagt: was dat plaatje van Berings niet in Afrika gemaakt?
http://www.airliners.net/open.file/1218517/L/
 
Een hele mooie film! Petje af, zowel voor het filmen en monteren als ook voor het civiel opereren in een toch niet geheel risiscovrij Afghanistan. Ik vlieg er zelf geregeld overheen, maar zou toch niet graag in de problemen willen komen daar!

Maar als je toch om kritiek vraagt: was dat plaatje van Berings niet in Afrika gemaakt?
http://www.airliners.net/open.file/1218517/L/

Hehe, t heeft een paar dagen geduurd, maar nu val je toch nog door de mand JPC! :biertje:
 
Hahahaha tja het was een kwestie van tijd... Inderdaad is die ene foto van Berings uit Sudan (ik bedank hem ook voor die foto aan het eind van het filmpje, en hij weet er van)

1 van de vliegvelden waar wij kwamen lagen dit soort exemplaren (net als veel onherkenbare heli's) ook weg te rotten, alleen heb ik daar jammer genoeg zelf geen foto's van kunnen maken. Maar toen ik zijn foto zag leek het mij wel gepast om die in het filmpje te verwerken aangezien het een beeld is dat je daar ook af en toe tegen komt en het de sfeer ten goede kwam.
De rest van alle foto's zijn wel in Afghanistan gemaakt.

Tja gevaarlijk... Als je niet weet wat je doet is vliegen overal gevaarlijk.
Maar zoals een RAF-vlieger in de bar mij vertelde met een typisch Britse droogheid:

'Flying in Afghanistan is really simple; with nice weather you have the chance of being shot out of the air, in bad weather you have a chance of flying into terrain'

:biertje:
 
Last edited:
Ik denk persoonlijk dat er betere software verkrijgbaar is.

Ik weet het wel zeker ;) Adobe Premiere Pro is zeer goed, kost wel wat, of je moet gewoon goed zoeken ;)!

Heel mooi filmpje, heb er met plezier naar gekeken!

Naud
 
Back
Top