Afghanistan - Deel 2

Vette shit JPC
Kheb nu pas aandacht geschonken aan je 2e filmpje. Maar super hoor. Weer een motivatie om eens verder te timmeren aan mijn Afrika filmpje!
 
prachtige film. goed gemonteerd. Fantastiche muziek die erbij is gekozen. En dat hoor je van een ontzettende zeikerd met een multimedia opleiding ;). Erg inspirerend ook. Het lijkt me fantistisch om daar te mogen vliegen in zo'n turbo prop. Je mag jezelf gelukkig prijzen.

Edit:
Je zou die film en ander beeld materiaal op de beste kwaliteit op mijn servers mogen zetten als je wilt. Stuur een PMetje als je interesse hebt.
 
Wederom een erg mooi filmpje JPC! Stijgt letterlijk en figuurlijk even uit boven alles wat daar op grondniveau gebeurt.
 
PH-JPC, ik weet niet of je ooit 's nachts op Baghram bent geweest maar als je naar het oosten vertrekt en kijkt naar het veld terug dan zie je de kaart van de VS. Opzettelijk? Geen idee
 
PH-JPC, ik weet niet of je ooit 's nachts op Baghram bent geweest maar als je naar het oosten vertrekt en kijkt naar het veld terug dan zie je de kaart van de VS. Opzettelijk? Geen idee

Ah joh effe chemtrailtje eroverheen en niks aan de hand!
 
Back
Top