Afghanistan - Deel 2

PH-JPC

New member
En hier istie dan... het 2e Afghanistan filmpje.
Beeld- en filmmateriaal gemaakt tijdens vluchten voor de ISAF in Afghanistan.

Enjoy!

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=fcfkxIEK0B4[/YOUTUBE]


Indien Youtube niet werkt, try this!
 
Last edited:
Very nice weer JPC echt gave beelden, over paar maandjes een deel 3?

zag de PH - Laat Maar Thuis ook nog voorbij komen ;)
 
Bedankt voor de complimenten weer allemaal!

CB- Haha ken m ook als de PH- Lima Mike Trouble en de PH- Last Minute Torque, al moet ik zeggen dat hij (zij?) in Afghanistan het geen enkele keer heeft laten afweten.
 
Schitterend JPC ! ! !

Ook altijd leuk om mijn Amsterdam-Beijing bakkie op youtube te zien, en ook daar heeft hij/zij het niet af laten weten ;-)

p.s. vlieg je nog wel eens of ben je meer bezig met fotograferen en filmen ;-)
 
Haha nogmaals bedankt voor de complimenten!

Tja YBIF ik fotografeer een hoop maar daarnaast heb ik tot nu toe altijd t vliegtuig in één gedeelte aan de grond weten te krijgen. :grijns:

Komt gelukkig ook omdat 90% van de tijd de camera aan de dashboard is vast getaped haha.
(en ook even te benoemen: jouw werk om tijdens onze rally 'onze' LMT vliegend te houden!
Chéché)

Hasta luego!

:biertje:
 
Mooi man!! Nu vliegen in een jet in een Westers land...... Man wat een grap is dat he.
 
ook voor dit prachtige filmpje complimenten! lijkt erg professioneel!
Toch snap ik niet hoe het je lukt om binnen de 100MB van Youtube te blijven.
zeker met die muziek (die ook erg mooi was gemonteerd!). Welk format gebruik je? MPEG4 of iets dergelijks?
 
Ja ik blijf het zeggen... nogmaals bedankt voor alle commentaar!
Echt leuk om te horen na uren en uren monteren!

Screaming Eagle:
Dit filmpje heb ik als een MPEG1-bestand opgeslagen en neemt zon 72Mb in voor de youtube versie, en 2.2Gb in volledig DV-formaat.
Voor de upload heb ik het filmpje opgeslagen in het aangevolen youtube-formaat van 320x240pixels en vervolgens geupload. Gelukkig kwam ik daarmee makkelijk onder het maximale formaat van 100Mb. De kwaliteit had dus zelfs nog iets beter gekund.

Overigens leuk om te horen dat de muziek ook goed valt... dat blijft nog het lastigste en zeker dat rustige, bijna klassieke, nummer was even afwachten hoe dat zou vallen.
 
ja gave film JPC, RESPECT!
Mocht het leven van piloot je nog tegen gaan staan kan je altijd de film montage kant nog op.

groete EHIA.
ps: bier smaakte goed
 
JPC, heel erg gaaf filmpje, complimenten! Een van onze engineers hierzo heeft een tijd in Afghanistan gezeten en heeft ook zulke indrukwekkende beelden! Heel mooi. Moet zeggen dat ik je Afrika filmpje ook erg leuk vindt ;) Ziet er best herkenbaar uit allemaal.
 
Erg mooi filmpje!
Volgend jaar ga ik richting afghanistan met me eenheid. Hoor heel veel verhalen over hoe mooi het is daar... Maar denk dat ik meer met andere dingen bezig ben dan van de scenery genieten.
 
Ja complimenten JPC, ziet er erg fraai uit. Heel mooi gemonteerd, zou niet misstaan in docu op tv.

Echter, de belangrijkste vraag uit de eerste reactie blijft tot nog toe onbeantwoord; Wie is die dame :D
 
Back
Top