C chupito New member Feb 22, 2010 #21 ik weet niet of het hetzelfde is maar ik kan me herinneren dat op de saab2000 er bij low power een penetrante geur te ruiken was. vrij logisch omdat je hp bleef valve dan opent. zou dat dan tpc geweest zijn?
ik weet niet of het hetzelfde is maar ik kan me herinneren dat op de saab2000 er bij low power een penetrante geur te ruiken was. vrij logisch omdat je hp bleef valve dan opent. zou dat dan tpc geweest zijn?
VCC New member Feb 22, 2010 #22 TCP TCP Er zou ook boterzuur kunnen vrijkomen, GHB, oud narcosemiddel bevat ook boterzuur. Ik snap wel dat je dan evt dizzy kan worden Last edited: Feb 22, 2010
TCP TCP Er zou ook boterzuur kunnen vrijkomen, GHB, oud narcosemiddel bevat ook boterzuur. Ik snap wel dat je dan evt dizzy kan worden
Nosig Active member Feb 23, 2010 #23 Vanaf pagina 20: http://www.vnv-dalpa.nl/files/webversieOdBmei09.pdf
Nosig Active member Mar 18, 2010 #24 Flight International rapporteert dat het probleem uit ontkenningsfase komt in "Clearing The Fog". Ik heb het als pdf hier gedeeld: https://www.sugarsync.com/pf/D756549_126931_7605
Flight International rapporteert dat het probleem uit ontkenningsfase komt in "Clearing The Fog". Ik heb het als pdf hier gedeeld: https://www.sugarsync.com/pf/D756549_126931_7605