285 pk and I love it!!!!

Tja, wil je reageren op dat hoeveel verdient een piloot thread; is het gesloten, dus dan maar zo.

Rij de komende 2 weken nog in het autootje van "het vrouwtje" (als ze dit leest dan heb ik gegarandeerd mijn ziektekostenverzekering nodig!!)

285 peejkaatjes & I love it!!!!!
Toch zeker omdat ik normaal gesproken in een 14 jaar oud rood fruitig fordje mustang cabrio rondfiets wat niet vooruit te branden is.
 
Rij je in het nieuwe model Mustang? Heb verleden jaar een keer test gereden in de V8 sport. Wij zijn daarna nog naar de Chevy dealer gegaan en daar stond een Corvette 05. Die wilde we misschien ook wel kopen en naar Europa exporteren. ;).

Maar dat is echt een super machine. Het is maar goed dat je in Wichita (daar was ik op dat moment) zo weinig bochten heb!! En nog belangrijker dat er geen state trooper in de buurt was! :grijns:

Grtz Mike5
 
ok is goed... gaan we hier verder (weet niet of het in hoe wordt ik piloot hoort maar ja....)

RTO

quote:Originally posted by Viper1983 ...OH ja! ik rij in een Alfa Romeo 33, hij is te koop dus doe eens een bod want ik wil een nieuwe auto gaan kopen
Bieden per opbod per pm graag [/B]



En wel met echte nep spinners van plastic van Halfords

Wanneer sloop je die dingen er eens af Viper, ziet er niet uit man

jawel lijkt leuk :grijns: :grijns: en ze zijn niet van de halfords!
 
Maar als je in de V.S. woont, en auto's kosten daar geen hatseflats, waarom dan geen Porsche ?

300 pk-and-i-love-it. O ja, en de wegligging is ook ietsie beter ... :D

F.
 
Ik heb ook een auto!!!
een peugeot 205 1.1
bloos.gif
 
Ik heb zo'n auto van "ik wil eigenlijk een Porsche maar kan het niet betalen". Een Fiat Coupe 2.0 20v Turbo. 230pk. Het onderhoud mag dan wel iets goedkoper zijn, maar dat maakt deze auto wel goed in de frequentie van het onderhoud. Het is dan ook aan te raden om er meteen 2 te kopen. Maar in zo'n geval kan je misschien weer beter een Porsche kopen. :grijns:

Grtz Mike5
 
Mike5 said:
Ik heb zo'n auto van "ik wil eigenlijk een Porsche maar kan het niet betalen". Een Fiat Coupe 2.0 20v Turbo. 230pk. Het onderhoud mag dan wel iets goedkoper zijn, maar dat maakt deze auto wel goed in de frequentie van het onderhoud. Het is dan ook aan te raden om er meteen 2 te kopen. Maar in zo'n geval kan je misschien weer beter een Porsche kopen. :grijns:

Grtz Mike5


Het is niets voor niets F.I.A.T

Fiasco In Auto Techniek


Ik rij een eerlijke 2000 Toyota Camry V6. Al vanaf Raleigh naar Los Angeles naar Seattle naar Chicago en weer naar Raleigh gereden. Top ding. Blijf altijd lopen en ziet er nog leuk uit ook.
 
Mike5 said:
Fiat Coupe 2.0 20v Turbo. 230pk

Helemaal niets mis mee, ik mag er met genoegen regelmatig mee rijden. Tijdje geleden aangehouden door de KLPD: "Meneer we konden U bij het optrekken niet bijhouden en we moesten over de 200 om weer bij u in de buurt te komen. Maar complimenten dat U zich aan de snelheid hield bij de wegwerkzaam heden.."

"Meestal heb ik wel door als er wat achter me blijft hangen, maar ja ik zat net mijn zoon de werking van de versnelling uit te leggen, vandaar de sprint vanaf de 70 naar xxx :)"
Je hoeft met zo'n auto nooit uit te leggen dat je een liefhebber bent :)
 
Chevy malibu 99 voor FD....

99malibu_ls_int.jpg


Die van mij heeft een 10-cdwisselaar en een dok voor mn Ipod erbij.

98_chevrolet_malibu_sedan.jpg


3 jaar geleden voor 3500 USD gekocht (was 5500 waard destijds) en zo'n 1000 dollar aan kosten aangehad zodra ie rond de 100K miles kwam.

Denver - Baltimore 2x gedaan (don't ask)
Denver - Orlando
Denver - West Florida 2x gedaan (again, just don't ask)

still going strong!

flyhigh -

Seattle Chicago ??? let me guess? AMF training? anyway over de I-80 via Omaha, NE gereden ?

helluva ride he? 5 uur in het midden van freaking nergens rijden. Kansas (I-70) is nog erger.... 7/8 uur niks om je heen. Kansas staat samen met NM, AL, ND en AR dan ook in mijn top 5 'states where I don't wanna go!"

Ondertussen rustig aan het verder sparen voor mn volgende project:

05_645ci_4.jpg


05_645ci_2.jpg


In het rood of zwart als het even kan.

Toys for boys!
FD
 
Last edited:
Deze 7 staat te koop voor E 39.000 in Nederland bij een dealer.

2002 model, 121K op de teller. Blijft een redelijke deal voor deze bak.

media


media


media
 
Back
Top