150.000 keer 200 euries....

Hij heet niet voor niets 'prutser'.

Laten we bij het juiste topic blijven.
1977 vraag om info vanuit de Arkefly/Exel hoek. Anyone? Het gerucht gaat dat zij een spreekverbod hebben gekregen.

Voorstel: deze thread opheffen.
 
@ Nago

Waarom deze thread opheffen??

Omdat mensen uit ARkfly een spreekverbod hebben gekregen???
Wat voor belang heb jij daarbij??

Laat Diana maar besluiten wat er met deze thread gedaan wordt.
 
Bij deze thread participeren altijd dezelfde mensen met enigszins dezelfde verhalen en ideeen. Het lijkt wel of ArkeFly inderdaad een post verbod heeft opgelegd. Misschien wel zo wijs om zo uit het nieuws te blijven.

Nieuwtje: OAD heeft ArkeFly benaderd om een serie (ik gok een maandje) Turkije te doen deze maand.
 
Holland Exel. Voltooid verleden tijd.

Kan iemand mij het precies het verschil noemen tussen Holland Exel en Arkefly dan , behalve dat alles van eigenaar is gewisseld en de naam is veranderd?

Cheers!
 
@Dr Know

TFL heeft 4 B767
3 in AMS
1 opereert in Vietnam, daarna evt in Portugal een project
Bron: Zie forum Arkefly (opvolger HXL forum)

Daarnaast heeft TFL ook ingehuurd wegens teveel uren en noodzakelijk onderhoud.
Bron: idem

Zie huidig programma TFL: m.i. nauwelijks rumte voor extra vluchten
 
Ja, wat moet je nou met deze pot ellende. Als ik een week gewacht zou hebben met fietsen en het nieuws dan geplaatst zou hebben, had die vlieg-club al weer anders geheten. Eergisteren Air Holland, gisteren Holland Exel, vandaag Arkefly en morgen misschien TUI-forever of Arke/TUI - operated by Onur Air.

Waar het om ging is dat de club van Stevie weer moet gaan in-loggen in de Girotel om wat rekeningen te gaan betalen en te gaan schuiven tussen de verschillende rekeningen. Oftewel, buiten CAVOK, binnen in de directiekamer een zware CB.

Sluiten of doorgaan, het zal wel.
 
Back
Top