Search results

  1. P

    Baan in Duitsland en nu ...?

    Beste mensen, Weliswaar niet bij LH, maar wel bij een in het verleden sterk gerelateerd bedrijf, heb ik een baan gevonden. Ben uiteraard enorm blij (ben al wat ouder, al jaren klaar met opleiding, maar vanwege de crisis nooit "echt aan de bak gekomen" en nu mijn eerste echt serieuze job bij...
  2. P

    Condor

    De mensen bij de Lufthansa-groep zullen wel iets anders aan hun hoofd hebben, maar weet iemand van jullie hoe het zit met Condor? Condor is een tijd geleden los gekomen van Lufthansa. Zijn alle vliegers inmiddels terug naar Lufthansa? Speelt Condor nog een rol in de discussies tussen...
  3. P

    PPJN

    Hoi allen, Iemand een idee wat er met www.pilotjobsnetwork.com is gebeurd? Er is het een en ander veranderd. Ik begrijp dat je nu moet inloggen. Op zich geen probleem. Ik mis alleen enorm de overzichtpagina met daarop de updates van de afgelopen tijd, zodat je in een keer ziet over welke...
  4. P

    Nieuwe mogelijkheden voor Transavia.com?

    In Italie is de AOC van maatschappij MyAir ingetrokken vanwege zware financiele problemen. Ook de Tsjechische partner-airline van MyAir, EuroWings verkeert in zeer zwaar weer. http://www.luchtvaartnieuws.nl/news/?id=31466 Na het omvallen van Sterling is Transavia.com zeer voortvarend een...
  5. P

    Maverick werkt tegenwoordig bij Cimber Air

    http://64.233.183.104/search?q=cache:Wjn6AzWOv1IJ:www.spotters.dk/portal/topic.asp%3FTOPIC_ID%3D2494%26FORUM_ID%3D39%26CAT_ID%3D10%26Forum_Title%3DFotos+%22i+tror+det+er+l%C3%B8gn%22+site:spotters.dk&hl=en&ct=clnk&cd=1
  6. P

    Verzekeringen

    Hoi, Binnen afzienbare tijd begin ik aan een opleiding. Omdat ik de financiering zelf heb geregeld en dus niet via de overbekende pilotendesken moet ik ook zelf mijn verzekeringen regelen. Ik ben benieuwd naar jullie kennis en ervaring op het gebied van: - loss of training verzekering...
  7. P

    Wie o wie...?

    Wie o wie... ...heeft er op dinsdag 17 juli j.l. omstreeks 14:45 toevalligerwijze een foto gemaakt van de KLM 737 PH-BXE die op Schiphol ter hoogte van C7 onder een watergordijn van de brandweer heen taxiede? Een goede bekende van mij nam hiermee afscheid van zijn bestaan als gezagvoerder bij...
  8. P

    Voor de spotters en luisteraars...

    Om 1105 LT op een zekere Schiphol frequentie :yeehaa: Succes en veel plezier
  9. P

    MCP

    Hallo allemaal, Hoorde recentelijk geruchten over de invoer van een Multi-crew Pilot License (MPL). Dit is iets dat door ICAO zou zijn bedacht en door JAA zijn overgenomen of overgenomen gaan worden. Het gaat om een brevet dat wordt uitgereikt na een opleiding die meer is gericht op het werk in...
  10. P

    OCC

    Beetje nieuwsgierig: Kan iemand mij vertellen wat er precies gebeurt in het KLM OCC op Schiphol-Oost en wat voor mensen daar werken?? Groeten, PH687
  11. P

    ongevallen site

    Beste allemaal, Ja, ik weet het... Goed zoeken! Dat heb ik ook gedaan, maar ik kan het nog niet vinden. Ik ben nl. op zoek naar de site die ik hier een aantal keren heb voorbij zien komen met de enorme verzameling foto's en filmpjes van luchtvaartongevallen. Sorry dat ik daarvoor een nieuwe...
Back
Top