Search results

  1. rotorusa

    Training manuals aangeboden

    Met de grote voorjaarsschoonmaak doe ik dit jaar een stapel training manuals de deur uit, voor de volgende modellen: Bell 407, Eurocopter EC135P2 en Sikorsky S76 (generisch; vooral voor de A++ maar ook met informatie over het C model). Gratis en voor niks; je hoeft alleen de verzendkosten op je...
  2. rotorusa

    helikopter forum opdoeken?

    Een paar mensen, bijvoorbeeld Great Balls, hebben echt geprobeerd er wat van te maken, en Kudos voor ze, maar na drie maanden heeft dit forum nog amper een paar dozijn threads en is er al sinds het begin van vorige maand niet meer gepost. Het is jammer maar het lijkt erop of er gewoon niet...
  3. rotorusa

    Vliegend Openbaar Vervoer?

    Woa, las net op nu.nl dat een een zeker Helinet B.V. en Connexxion (genoeg x-en?) reguliere diensten willen gaan onderhouden met helikopters tussen de grote steden. Als voorbeeld noemen ze een enkeltje Amsterdam-Rotterdam voor 170 Euro. Nou heb ik een paar vraagjes. Nummer een: ze willen met een...
  4. rotorusa

    Y'all can come to America y'know...

    Ik las net de thread over opleiding en baan (of gebrek aan-) en begrijp dat sommigen van jullie na afloop van je opleiding jaren op een wachtlijst staan voordat je aan de bak kunt bij een luchtvaartmaatschappij. Daar stond ik even van te kijken. Begrijp ik het goed dat velen van jullie specifiek...
  5. rotorusa

    wat vlieg je

    Het is vroeger ongetwijfeld al eens gedaan, maar met een nieuw board, en de oude threads in een archief, is het misschien leuk om het nog eens te doen: Laat met een fotootje zien wat je vliegt en waar. Maakt niet uit of je student bent en een Cessna 152 vliegt, of als hobby aan zweefvliegen...
Back
Top