Search results

  1. flyboy.nl

    NetJets Europe

    Na 13 jaar nog steeds erg tevreden bij NetJets. Natuurlijk, er is vast en werkgever die meer salaris biedt, of een beter pensioen, of een groter vliegtuig... Maar niet alles tegelijk. Al met al is het hier goed toeven: prima salaris, stabiel rooster, goede secundaire voorwaarden, keuze waar je...
  2. flyboy.nl

    FI(A)

    Terug van lang weggeweest... Ik ben sinds een paar maanden ook weer voor de lol aan het vliegen, nu op een MLA vanaf Middenmeer. Dat bevalt erg goed en ik wil ook mijn FI(A) weer geldig gaan maken. De eisen vallen gelukkig erg mee: een seminar plus een examen. Tijd dus om al mijn briefings...
  3. flyboy.nl

    Iemand bij Small Planet?

    Kende deze club eigenlijk niet, maar vlieg binnenkort mee. Zitten er hier vliegers? Bedankt, Erik
  4. flyboy.nl

    SEP weer geldig maken

    Ben even weggeweest... Hangen hier nog FI(A)'ers rond die goede tips hebben voor het weer geldig maken? Ik heb een geldig ATPL, de uren, medical etc maar 10 jaar geen SEP meer gevlogen. Bedankt, Erik.
  5. flyboy.nl

    Luchtvaarttechniek

    Ik zie de relatie met aerodynamica niet helemaal, maar denk dat ik je wel op weg kan helpen... Heb je toegang tot een maintenance manual? Ik denk dat plaatsbepaling en nummering duidelijker worden als je eens door ATA6 bladert. Zie ook het plaatje: zones.jpg Erik
  6. flyboy.nl

    Nieuwe approach lights Heathrow

    :D Erik
  7. flyboy.nl

    TOTALEN 2006

    Yes! De primeur... Gisteren mijn laatste vlucht gedaan voor 2006. Ik ga nog een weekje uithelpen op kantoor en heb daarna vakantie. Total time 2006: 499:10 (mijn beste jaar ooit) Aantal vluchten: 303 Verschillende vliegvelden: 115 - niet slecht! Celebrities: 6 Diversions: 2 Go-arounds: 3 Al...
  8. flyboy.nl

    drugsvangst Antillen

    Boer, zijn jullie hiervoor nog in actie geweest? Nu.nl : Marine vangt 1800 kilo cocaïne Uitgegeven: 29 juni 2005 07:24 Laatst gewijzigd: 29 juni 2005 07:25 WILLEMSTAD - Een fregat van de Koninklijke Marine heeft afgelopen zondag in het Caribisch gebied ruim 1800 kilo cocaïne onderschept...
  9. flyboy.nl

    zelf eens A380 vliegen

    Grijp je kans! http://www.airbus.com/a380/seeing/learnandplay/pdf/A380_airbuscolours.pdf Erik.
Back
Top