Search results

  1. Bounty 53

    Ryanair share options 2003/4

    Voor de oud gedienden van FR, 3 july 2010 loopt de optie periode af. Is het een goed plan om ze van de hand te doen, of nog heel even wachten, wat denken jullie ? Verder vind ik de procedure vrij omslachtig, gewaarmerkte kopieën, van adressen, ID, etc. Iemand al een makkelijke manier gevonden...
  2. Bounty 53

    Tyrolean met F70 naar Londen City

    Hoorde van een collega dat Tyrolean binnenkort begint met Fokker 70's naar LCY :1855: Lijkt me aardig spectalculair, ook al is ie gecertificeerd, of niet ? 1319 meter, met een 5.5 graden glijpad....
  3. Bounty 53

    Vliegen in Canada, Vancouver ?

    Volgende week ga ik op vakantie naar Canada, o.a. Vancouver en Vancouver Island. Ik wil daar erg graag een les nemen op een watervliegtuig Iemand hier ervaring mee, of misschien nog beter : een adresje ? Alle tips welkom, ook buiten vliegen om ! C U :rt:
  4. Bounty 53

    Google Earth

    Net een tip gekregen van een collega : google earth Heb het net even gedownload, de komende tijd is het nog gratis. Je kan inzoomen op je stad, huis of in sommige gevallen zelfs nog closer !! Erg mooi stukje software ! Wereldwijd.
  5. Bounty 53

    Ryanair's kostenbesparing ???

    Net als je denkt dat er op niks meer bezuinigd kan worden krijg je dit : link Denk toch echt dat hij te ver gaat nu, je personeel over de zeik en een besparing van een halve pence per kantoorwerknemer........ :(
  6. Bounty 53

    KLM gear up geland in BCN !!!!

    Verser van de pers kan niet !!! Rinze, ook van dit board, belde mij net 1 minuut geleden. Hij taxiede er 1 minuut geleden langs en belde net. Er ligt een KLM 737 gear up op de Baan in Barcelona !!!! Brandweer en het hele circus komt net aangereden. Bizar man !!! Ben benieuwd !!!! Zo te horen...
  7. Bounty 53

    Command training.....

    Dames / heren, Mijn collega's en ik zijn in de fase terecht zijn gekomen waar wij onverwachte en aangekondigde assesments kunnen verwachten met als doel ons het komende jaar naar de linkerstoel te verplaatsen. Voor sommigen een kwestie van een paar maanden en voor anderen een krap jaartje. Nu...
  8. Bounty 53

    Easyjet schrapt vluchten vanaf Schiphol

    Easyjet schrapt vluchten vanaf Schiphol. bron Shit man, dat zal toch niet ! Die kisten zitten toch redelijk vol, of niet ?
  9. Bounty 53

    Belasting NL, wonen in UK ?

    Voor diegene die in UK wonen en werken en in NL nog staan ingeschreven : Ik heb net mijn belastingformulieren ingevuld. Slecht de hokjes 1 en acht aangekruist op het voorblad en 3 items ingevuld te weten : nr. 4, nr. 38, nr. 40. Aangezien ik van dit hele gebeuren echt geen kaas heb gegeten...
Back
Top