Tyrolean met F70 naar Londen City

Bounty 53

New member
Hoorde van een collega dat Tyrolean binnenkort begint met Fokker 70's naar LCY :1855:

Lijkt me aardig spectalculair, ook al is ie gecertificeerd, of niet ? 1319 meter, met een 5.5 graden glijpad....
 
Hoorde van een collega dat Tyrolean binnenkort begint met Fokker 70's naar LCY :1855:

Lijkt me aardig spectalculair, ook al is ie gecertificeerd, of niet ? 1319 meter, met een 5.5 graden glijpad....
De fokker 70 mocht altijd al naar city. Het is trouwens austrian die het gaat doen vanaf 29oct, 4x per dag. Ben wel benieuwd hoeveel pax ze weg krijgen daar als ze op max gewicht zitten.

Er is een reden waarom de 70's sinds de jaren 90/2000 niet meer op LCY komen...
 
LIJST met Type Approval voor LCY

Er is een reden waarom de 70's sinds de jaren 90/2000 niet meer op LCY komen...
For some time the Fokker 70 was used at London City Airport to provide scheduled services on behalf of Air France but it is not currently in use.
 
Tuuuurlijk kan Tyrolean dat. De koningen van INN. Dat prachtige vliegveld in de vallei, waar je ook onder de minima kan gaan als je dat ene huis ziet met dat rode dak, met die schoorsteen. En als de co-piloot dan "go around" roept op minimum, dan roep jij dat hij zijn mond moet houden, want jij bent een Innsbrucker en hij niet. Bovendien: go arounds zijn voor mietjes.

London City? Peuleschil!:dozey:
 
Wanneer beginnen ze eigenlijk op LCY met die F70? Heb ze er nog niet gezien de afgelopen weken. Ondanks dat het mn thuisbasis is.

Ben ook benieuwd naar hun weight restricties. Zal eens kijken of ik ze op kan zoeken als ik er eentje in het wild zie... :grijns:
 
Tuuuurlijk kan Tyrolean dat. De koningen van INN. Dat prachtige vliegveld in de vallei, waar je ook onder de minima kan gaan als je dat ene huis ziet met dat rode dak, met die schoorsteen. En als de co-piloot dan "go around" roept op minimum, dan roep jij dat hij zijn mond moet houden, want jij bent een Innsbrucker en hij niet. Bovendien: go arounds zijn voor mietjes.

London City? Peuleschil!:dozey:


yup in de trant van "Na Burli reiss dich 'zammen Ich kenn Mich schon aus. Du, Ich sagst'n, Der Fliega schafft es schon, sonnst komm Ich nie Daham weißt"
 
Wanneer beginnen ze eigenlijk op LCY met die F70? Heb ze er nog niet gezien de afgelopen weken. Ondanks dat het mn thuisbasis is.

Ben ook benieuwd naar hun weight restricties. Zal eens kijken of ik ze op kan zoeken als ik er eentje in het wild zie... :grijns:

29oct
 
Tyrolean is idd de koning op INN.

LCY is alleen een beetje steil maar dat geeft niets, is INN ook.
vergeleken bij INN is LCY een eitje, ook met een fokker.

Wel een leuke toevoeging voor de mensen op de fokker iig.
 
Back
Top