Search results

  1. D

    Luchtverkeersleider

    Ik voldoe nog aan de leeftijdsgrens! Toen ik de eerste keer selectie deed was ik 17, behoorlijk stil, niks meegemaakt nog in het leven en heel onzeker. Tweede ronde destijds was het psychologisch gesprek. Inmiddels zijn we heel wat jaren verder en weet ik dat ik zo’n gesprek heel anders (en...
  2. D

    Luchtverkeersleider

    Dat kom ik inderdaad ook tegen, maar het eindsalaris maakt me allemaal niet zoveel uit. Het gaat me vooral om het salaris tijdens de opleiding. Dat start op 2388. Is het dan een jaar later bijvoorbeeld 2438 of 2700 of wat dan ook? Als het vier jaar lang op een houtje bijten/niet rondkomen wordt...
  3. D

    Luchtverkeersleider

    Hoi allemaal, Ik zit eraan te denken om de selectie voor luchtverkeersleider in te gaan en ik vroeg mij af of iemand weet hoe het zit qua groei in salaris. Bij de start van je opleiding ontvang je een salaris van €2388. Ik lever dan tov mijn huidige salaris flink in. Nou vind ik dat niet per se...
  4. D

    Werken op een vliegveld

    Hoi allemaal, Net zoals een hoop mensen hier wil ik erg graag piloot worden, maar dat gaat hem natuurlijk niet worden met de crisis. Daarom ben ik opzoek naar wat anders, maar eigenlijk heb ik geen flauw idee wat ik zou willen behalve piloot. Ik heb een vwo diploma in de economische richting...
  5. D

    Banen in de luchtvaart

    Hallo allemaal, Ik zit nu in een tussenjaar omdat ik niet weet wat ik wil gaan doen. Ofja, ik wil graag de luchtvaart in en dan het liefst als piloot, maar dat is in deze tijd natuurlijk niet zo slim. Selectie voor luchtverkeersleider heb ik ook al geprobeerd, maar hier viel ik de 2e ronde af...
  6. D

    Natuurkunde en wiskunde oefenen voor de selectie

    Hallo, Bij de NLS wordt je natuurkunde en wiskunde getest. Natuurkunde heb ik niet en zou ik, als ik wordt toegelaten, nog bij moeten halen. Wiskunde heb ik wel. Is er iemand die al toelating bij de NLS heeft gedaan en ongeveer weet wat voor wiskunde en natuurkunde vragen je krijgt?
  7. D

    Gesprek in het Nederlands?

    Hallo, 3 januari heb ik toelating bij de NLS. Aangezien dit een internationale school is waar bijna alles in het Engels plaatsvind (ook het aanmeldingsformulier was Engels en ik weet dat de NASS Engels is), vroeg ik me af of het gesprek ook in het Engels is. Weet iemand dit? Groetjes! :)
Back
Top