Search results

  1. Lt. Smedes

    Hand-oog-voet coordinatie oefeningen?

    Hallo allemaal, Na lang nagedacht te hebben over een carrier bij de luchtmacht, dacht ik op een bepaald moment: "Als je de keuring niet probeerd, heb je daar je hele leven spijt van." Dus ik ga er maar voor. Ik heb me aangemeld voor een zweefvliegcurses via de IFly regeling. Net bericht gehad...
  2. Lt. Smedes

    Defensie Helikopter Commando

    Hallo iedereen, Zoals iedereen heeft gemerkt staan MLD-heli's en Klu-heli's niet meer apart van elkaar. Het is samengevoegt in het DHC (Defensie Helikopter Commando). Maar nu mijn vraag: Kun je, als je in eerste instantie soliciteert bij de KLu en je komt erdoorheen je wordt bij de EMVO...
  3. Lt. Smedes

    Werk van vlieger aan boord marineschip.

    Hallo allemaal, Ik vroeg me af wat een vlieger bij de marine, nadat hij gepromoveerd is tot 1e vlieger SAR, allemaal doet op een marineschip als ze op missie zijn. (Naast het vliegen natuurlijk xD:duh:) Dit is vooral gericht naar officieren die al bij de marine werkzaam zijn als vlieger. (Als...
  4. Lt. Smedes

    Twijfel

    Hallo allemaal, Ten eerste wil ik even zeggen dat dit een erg handig forum is. Bedankt voor alle informatie over vliegen! Maar nu de reden van deze post: Ik loop al een tijd je rond met het idee om vlieger te worden bij Klu/MLD. Alleen er is nog veel twijfel bij mij of ik dit wel wil. Als ik al...
Back
Top