Search results

  1. CA_pilot

    N reg op EHMZ?

    Weet iemand of er een N reg kist te huur is (of beschikbaar om instructie in te krijgen) op Midden Zeeland? Met de zoekfunctie kan ik in het forum enkel berichten vinden uit 2007 en 2008. Ik weet niet of die nog actueel zijn. Ik kom binnenkort voor enige tijd naar Nederland en zou graag hier...
  2. CA_pilot

    Suggesties headset voor kinderen

    Heeft iemand misschien een suggestie voor een headset voor kinderen vanaf twee jaar oud? We willen binnenkort weer proberen met onze peuter te vliegen. Op Sportys heeft de Sigtronics S-20Y youth goede reviews maar misschien heeft iemand hier meer persoonlijke ervaring? Bij voorbaat dank!
  3. CA_pilot

    FAA CFI/CFII Part 61 of Part 141?

    Toch even een vraagje aangezien ik ooit nog ambieer (wanneer ik dit met werk en thuis kan combineren) mijn CFI te halen. Uiteraard moet ik dan eerst nog mijn CPL halen en IR afronden, maar dat is een ander verhaal. Heeft iemand ervaring met CFI/CFII Part 61 tegenover Part 141? Toen ik leerde...
  4. CA_pilot

    TV programma Susi Air op Youtube

    Mijn excuses als dit al de revu gepasseerd is (ik denk het niet na gebruik van de zoekfunctie). http://youtu.be/xBu-2EP_eMU In ieder geval heb ik genoten van de schitterende beelden uit Indonesië!
  5. CA_pilot

    Gezocht FAA Aviation Medical Examiner in NL of België

    Heeft iemand een aanbeveling voor een FAA AME in (zuid) Nederland of anders in België? Ik zal binnenkort mijn airman medical certificate third class moeten verlengen. Ik ken de query functie op de website van de FAA maar houd me aanbevolen voor positieve ervaringen met Europese AMEs. Bij...
  6. CA_pilot

    Checkout N kisten bij ASL (Beek)

    Weet iemand meer over de theorie eisen om met een FAA PPL een N geregistreerde kist in NL te mogen vliegen? Ik neem aan dat enige "ground instruction" gewenst is mbt de nederlandse indeling van airspace. Tot nog toe heb ik al mijn vliegervaring in Amerika opgedaan. Van een maatje bij de KLu...
Back
Top