Search results

  1. TeunD

    Natuurkunde

    Hallo allemaal, Op het moment sta ik op het punt om mijn profielkeuze te maken. En ik was wel benieuwd naar het volgende. Natuurkunde is, logisch, nodig om piloot te worden. Toch was ik benieuwd of er uitzonderingen zijn. Stel; Mij lijkt logisch van wel opzich. Maar gezien je background...
  2. TeunD

    Science fair / project

    Hallo allemaal, Vanuit school moet ik een project (een science fair) maken. Het moet iets te maken hebben met een van de volgende vakken; math, physics, chemistry, earth sciences/geography. Dit project dient vooral ter voorbereiding van het profielwerkstuk. Desondanks dat het slechts een...
  3. TeunD

    Ryanair op EHEH

    Hallo allemaal, Vandaag even wezen spotten op Eindhoven Airport. Leuk allemaal. Toch had ik vandaag een paar opmerkingen..... Wat me opviel is dat de Ryanair piloten geen 'controle' rondje om hun vliegtuig lopen. Ik ben maar een amateur/noob op het gebied van luchtvaart en weet niet of dit...
  4. TeunD

    Voor opleiding ATPL toch een RPL halen?

    Hallo allemaal, Ik had een vraagje aan jullie. Ik ben, zoals iedereen hier, gek op lucht(vaart) en alles wat daarmee te maken heeft. Ik wil (net als iedereen hier denk ik) dolgraag een opleiding tot verkeersvlieger gaan doen over enkele jaren. Mijn voorkeur gaat momenteel uit naar de KLM flight...
Back
Top