Search results

  1. S

    Fase 2 en 3 op 2 en 3 maart, wie?

    Zoals de titel al doet vermoeden, Wie heeft op 2 en 3 maart de 2de en 3de selectie fasen van EPST?
  2. S

    Waarom zouden wij met u de lucht in gaan?

    Waar is dit boek nog te verkrijgen? Dit ivm. selecties binnenkort Heb google en marktplaats afgespeurd, maar nergens is deze meer te krijgen? Iemand die weet waar of iemand die dit boek nog heeft liggen waarvan ik het over kan nemen? (Ik zal morgen even de bibliotheek in de grote stad even...
  3. S

    Trojans veroorzaakten Spaanse vliegtuigramp

    Een virus in een computersysteem van de vliegtuigmaatschappij Spanair blijkt de oorzaak van een vliegtuigramp waarbij in 2008 154 passagiers verongelukten op de luchthaven van Madrid. Het systeem merkte te laat op dat één vliegtuigonderdeel in korte tijd driemaal defect raakte en gaf daarvoor...
  4. S

    Inholland luchtvaarttechnologie 2010/2011

    Welke mensen gaan deze studie volgen? Ik heb me ingeschreven en misschien vind ik via deze weg wat toekomstige klasgenoten:biertje:!:airforce:
  5. S

    Iemand die bij Bremenfly werkt?

    Is er hier iemand aanwezig die bij Bremenfly werkt? Wil even een vraag stellen, PM me maar :)
  6. S

    Co-piloot vliegt 13 jaar zonder brevet

    Is een brevet nou zo makkelijk na te maken :haha: ? http://www.nu.nl/buitenland/2197443/co-piloot-vliegt-13-jaar-zonder-brevet.html
  7. S

    Hulp betoog Nederlands: Regulering vliegopleidingen door de regering

    Good evening airworkers :biertje: Ik moet voor het vak Nederlands een betoog houden voor de klas. Zoals de titel al aangeeft wil ik het doen over regulering van aantal vliegopleiding door de regering Ik moet 2 voor-argumenten hebben en 2 tegen argumenten en voor allebei een verwerping. Er...
  8. S

    Groeiend aantal verse piloten werkloos.

    De VNV bemoeit zich ermee, mooi om dat te zien. Het leukste deel van het stukje is dat Stella 200 mensen per jaar opleid, en dat ze op dit moment nog maar 5 wachtenden hebben???? ( Klopt dit ?) Verder prima initiatief van KLS & EPST om de aantal opleidingsplaatsen te reduceren naar 60 per...
Back
Top