Search results

  1. Conjo 6

    Interview Condor

    Vorige week heb ik de grading voor Condor gehaald. Nu rest mij nog het interview en ik heb met Condor afgesproken eerst m'n Duits op te krikken alvorens een afspraak hiervoor te maken. Nu ben ik op zoek naar mensen (liefst Condor-vliegers) die ervaring hebben met het interview aldaar en mij...
  2. Conjo 6

    People like us...Airline Pilots.

    Op Youtube kwam ik de volgende Britse humoristische documentaire tegen, genaamd "People like us, the Airline Pilot". Over verkeersvliegers dus. In één woord FANTASTISCH! Ik kan jullie deze onmogelijk onthouden, je móet 'm echt gezien hebben. Hij is opgesplitst in 3 delen, in totaal ongeveer...
  3. Conjo 6

    Info m.b.t. trainingen Trans

    L.S. Zoals te lezen in eerdere posts lig ik op de plank bij Trans. Echter vanuit Transavia komt vrij weinig info als het gaat om nieuwe aannames/trainingen. Ik begrijp dat het ook voor de maatschappij bijzonder onzekere tijden zijn, maar er moet meer informatie beschikbaar zijn dan er nu...
  4. Conjo 6

    'Plankers' Transavia

    Heren, dames, Enige tijd geleden (vlak vóór de crisis) heb ik de selectie voor Trans doorlopen. Toen de boel instortte door de crisis mocht ik in selectie blijven, maar zou ik op de plank komen indien ik goedgekeurd zou worden. Zo geschiedde, ik ben door de keuring en lig nu netjes op de plank...
Back
Top