'Plankers' Transavia

Conjo 6

New member
Heren, dames,

Enige tijd geleden (vlak vóór de crisis) heb ik de selectie voor Trans doorlopen. Toen de boel instortte door de crisis mocht ik in selectie blijven, maar zou ik op de plank komen indien ik goedgekeurd zou worden. Zo geschiedde, ik ben door de keuring en lig nu netjes op de plank, in afwachting van betere tijden.

Mijn vraag is of er hier nog meer mensen zijn die op de plank liggen en of er iemand is die meer weet over de plannen van Trans de komende tijd. Mij is verteld dat men meestal rond mei de planning m.b.t. tot opleidingen rond heeft en dat opleidingen meestal vanaf oktober/november beginnen.

Is er iemand die meer info heeft? (hoeveel er momenteel op de plank liggen bijvoorbeeld.)

Gr. Emiel
 
Fijn, zo'n snelle reactie! Typisch dat 't weer over alcohol gaat...:biertje:

Maar...met wie heb ik 't genoegen? Remspoor misschien?
 
Last edited:
De situatie: aannemen/opleiden mag niet van KLM ivm overtolligheid. Inhuren van die overtolligheid mag niet van VNV vanwege CAO-regels.
 
Last edited:
Ik heb toen dus waarschijnlijk met jouw GVSS gedaan, verder niet belangrijk maar ik dacht al dat je naam me bekend voorkwam. Ik ben Sander, heb na de GVSS niet gehaald te hebben besloten me studie af te ronden, dat is nu zover, ik begin in augustus bij EPST. Die Duitser en Stephan die ook in onze groep zaten hebben trouwens ook EPST gedaan, Die Duitser is allang klaar en vliegt voor Lufthansa Cityline, en Stephan is met de laatste loodjes bezig.
Succes met het vinden van een baan !! :biertje:
 
Back
Top