Search results

  1. B

    Geen vliegopleiding, maar HBO-Opleiding?

    Hallo iedereen, Na meer dan 3 jaar hier elke dag op het forum te hebben mee gelezen, het bezoeken van open dagen van bijna alle vliegscholen en veel informatie aanvraag heb ik besloten om, na mijn havo, voorlopig nog niet te gaan beginnen met een pilotenopleiding... Mijn reden hiervoor zijn...
  2. B

    NLS goes Sabena USA waar de KLS ook zit.

    NLS is also training in the USA. Recently some NLS students have started training in the facilities of the Sabena Flight Academy, now also part of the CAE Global Academy, in Mesa, Arizona. Temporarily students can be asked to do their VFR training here to ensure an optimal progress of their...
  3. B

    Piloten in opleiding blogs.

    Hallo iedereen, Ik vind het erg leuk en meerdere vrienden van mij ook, om mee te lezen/leven op blogs, klassenwebsites etc. Het liefst lees ik mee met studenten die net begonnen zijn aan een vliegopleiding, of al bezig zijn. Daarom was mijn vraag of er nog mensen zijn die zo'n blog bijhouden...
  4. B

    ervaringen luchtvaarttechnologie en verkeersvlieger bij hogeschool inholland?

    Hallo iedereen, Heeft er iemand ervaring hier op dit forum, of zijn er mensen die veel over de opleiding luchtvaarttechnologie en verkeersvlieger bij hogeschool inholland weten? In de oudere topics (2007) vind ik dat er niet veel informatie staat en dat de topic een beetje een andere topic is...
  5. B

    Leerplicht, selectie KLS?

    Hallo iedereen, Ik ben een leerling uit 3 havo en ik ben erg geïnteresseerd in de opleiding aan de KLS. Ik hoop dat ik de opleiding aan de KLS over 2 jaar (dan pas) kan gaan volgen. Mijn vraag is: Waneer kan ik nou precies al selectie doen bij de KLS? (In 4 havo als ik 16 ben, in 5 havo als...
  6. B

    Welke vliegschool is nou echt de beste?

    Hallo iedereen, Welke vliegschool is nou echt de beste, en waarom??? En welke 2 zijn daarna de beste??? (argumenten) keuze bijv. uit: AIS Flight Academy, de KLM Flight Academy, DFA, de Nederlandse Luchtvaarschool NLS, EPST, de Martinair Vliegschool en de Stella Aviation Academy. KAN IEMAND...
  7. B

    AIS Flight Academy??? iemand hier ervaring????

    Hallo iedereen, Kan iemand mij iets meer vertellen over de AIS Flight Academy ten opzichte van andere scholen, klassen, baangarantie etc. Alvast bedankt voor de moeite.
  8. B

    Wiskunde D of Natuur Leven en Technologie?

    Hallo iedereen, Ik ben een leerling uit 3 havo en ik wil dolgraag over twee jaar een pilotenopleiding volgen, nou ga ik dit jaar het profiel N&T kiezen, is het daarbij handiger om wiskunde D, of NatuurLeven en Technologie te kiezen voor een pilotenopleiding??? Ook ben ik al aan het kijken voor...
Back
Top