Search results

  1. R

    Qatar Airways

    Iemand hier die ik een PM mag sturen over de huidige situatie bij QR op de 787? En dan vooral mbt roosters. Commute mogelijk enz. Ik wil mijn gezin uit de zandbak hebben...
  2. R

    CBT op een MAC

    Weet iemand hoe ik een boeing cbt kan gebruiken op een mac? Ben al een tijd op zoek naar een manier om thuis de cbt te gebruiken maar de zoektocht op het net levert niks op behalve wat vage programma's. Alvast bedankt voor de hulp!
  3. R

    max vlieguren

    Ik vlieg voor een turkse maatschappij en heb een vraag over de max vlieguren, turkije is aangesloten bij de JAA maar wijkt af van de JAA max vlieguren. Moet ik mij met mijn NL'se JAA license houden aan de standaard van de JAA of van turkije?? Wil er niet later tijdens een inspectie achterkomen...
  4. R

    sennheiser ANR

    Beste collega's İk weet dat er meerdere discussies zijn geweest over verschillende ANR headsets, toch wil ik jullie vragen of er iemand is die ervaring heeft met de HMEC 46-B-CP Noise Gard with 5 pin XLR plug battery or aircraft powered voor gebruik op de B737CL en NG, ben net begonnen met...
Back
Top