Search results

  1. W

    Studiekostenaftrek Duitsland

    Beste collega's, Ik heb een vraag betreffende studiekostenaftrek in Duitsland. Dit is in principe mogelijk mits je al een (voor)opleiding hebt afgerond. Mijn belastingadviseur heeft de kosten van de vliegopleiding (mijn 2de opleiding) dan ook opgegeven als negatief inkomen. De belastingdienst...
  2. W

    Studiekostenaftrek Duitsland

    Excuses, verplaatst naar 'Het Financiële Forum'
  3. W

    Bank in Duitsland

    Beste collega's, Ik begin per 4 april met TR A320 nabij Dusseldorf voor Air Berlin. Helaas heb ik zelf niet de rechten om een map Air Berlin te openen, vandaar dat ik het onder Lufthansa doe. In mijn contract staat dat ik een Duits bankrekeningnummer moet hebben. Moet ik mij hiervoor ook in...
  4. W

    Airberlin

    Beste vliegers, Onlangs heb ik succesvol het assessment van Airberlin doorlopen bij Interpersonal. Er is een wachtlijst voor piloten en de aannames zijn gestopt. Heeft er toevallig iemand informatie over wanneer Airberlin weer opleidingsplekken TR opent voor geselecteerde piloten? Alvast...
  5. W

    DLR Condor

    Beste Airworkers, Sinds korte tijd ben ik klaar met mijn vliegopleiding. Via Interpersonal heb ik te horen gekregen dat ik voor Condor de DLR mag doen. De voorbereiding is reeds gestart, aangezien ik hier (nog maar) 3 week voor heb. Ik heb al wat berichten gelezen over hoe deze DLR voor Condor...
  6. W

    Studiekosten aftrek en maximum leeftijd

    Beste lezers, Op 1 maart 2008 (na 3 jaar op kantoor te hebben gewerkt) ben ik begonnen met de opleiding aan de NLS, ik was toen 29. Begin april 2008 vierde ik mijn 30e verjaardag. Momenteel zit ik in de praktijkfase. Voor de belastingaangifte 2008 heb ik het een en ander gelezen over de maximum...
  7. W

    Auto gezocht in Evora

    Eind oktober vertrek ik richting Evora voor mijn praktijkopleiding ATPL. Wil daar een niet al te dure auto aanschaffen (met Portugees kenteken). Als iemand in Evora iets nog rijdens te koop heeft rond die tijd en er vanaf wil, zou ik het graag horen. Zijn daar in de omgeving nog adresjes voor...
Back
Top