DLR Condor

Woetinque

New member
Beste Airworkers,

Sinds korte tijd ben ik klaar met mijn vliegopleiding. Via Interpersonal heb ik te horen gekregen dat ik voor Condor de DLR mag doen. De voorbereiding is reeds gestart, aangezien ik hier (nog maar) 3 week voor heb.
Ik heb al wat berichten gelezen over hoe deze DLR voor Condor zou verschillen van die van bijvoorbeeld CLH. De berichten die hierover gaan, zijn echter van wat jaren terug. Heeft iemand misschien wat meer recentere info over mogelijke verschillen? Ik weet wel dat de test in het Duits gegeven wordt.

Alvast bedankt!

Groet.
 
Hey Woetinque!

Gefeliciteerd met je uitnodiging! Ik zag op www.pilotenboard.de een aantal vrij recente verslagen van de Condor GU.
3 weken is inderdaad niet zo lang, bedenk je goed dat je maar 1 kans krijgt. Mocht je de Condor GU niet halen is het ook meteen gedaan voor de Lufthansa groep (CLH, LH, GWI, cargo)!
Ik zou zeggen lees je goed in op pilotenboard.de en oefen goed met de CBT's. Als je het gevoel hebt dat je er toch niet 100% klaar voor bent doen ze er echt niet moeilijk over als je aangeeft dat je liever een latere datum hebt (mits je dat natuurlijk een aantal dagen van te voren doet). Beter 2 maanden langer wachten dan afvallen vanwege korte voorbereiding :)..

Veel succes met de voorbereiding!

Groet,
MT
 
Back
Top