Search results

  1. B

    Vraagje voor BA Longhaul commuters

    Ik ben een shorthaul commuter en wou graag weten hoe veel dagen jullie in NL zijn als LH commuter. Ik ben bijvoorbeeld minder dagen in NL omdat ik nog steeds van Eindhoven commute. Ik zit dan ook vaker in Slough omdat ik of heel vroeg moet beginnen, of heel laat klaar ben. Momenteel 8-10 dagen...
  2. B

    Commuter Ams

    Hallo, Zijn er hier meer mensen die vanaf Schiphol commuten? Ik woon nu in EHV en commute naar LHR. Meestal moet ik met de trein toch naar AMS omdat vluchten vanaf EHV beperkt zijn. Wat ik dus wil vragen is of er een leuk dorp vlakbij Schiphol is wat makkelijk te bereiken is van Schiphol?
  3. B

    IPB LHR-EHV

    Nog een paar maanden en ik heb eindelijk weer staff travel. Ik wou graag aan de KLC piloten vragen wat de kansen zijn om op de LHR-EHV-LHR sectors mee te vliegen? Wat zijn dus de typical loads? Grtz, Boomerang
  4. B

    Ryanair Eindhoven base

    Weet iemand hoe het zit met de Ryanair Eindhoven base. Zijn ze er nog mee bezig of zijn ze al met andere plannen begonnen? En dan, als er een Eindhoven base komt zijn er zeker een hele rij piloten die terug naar NL willen? (Vraag ik omdat ik als ik naar RYR kon, het idd alleen zou doen als er...
  5. B

    Cityhopper solicitatie?

    Is het mogelijk om voor KLC te soliciteren of moet dat via de KLM? Zoekt KLC direct entry F50 captains / cos?
  6. B

    Jepps nodig?

    Als piloot met Denim/KLC/Trans enz, moet je je eigen Jepps hebben?
Back
Top