Ryanair Eindhoven base

Boomerang

New member
Weet iemand hoe het zit met de Ryanair Eindhoven base. Zijn ze er nog mee bezig of zijn ze al met andere plannen begonnen?

En dan, als er een Eindhoven base komt zijn er zeker een hele rij piloten die terug naar NL willen? (Vraag ik omdat ik als ik naar RYR kon, het idd alleen zou doen als er nog kans was op een transfer naar EHV.)
 
De kans dat je als nieuwkomer eindhoven krijgt is ongeveer net zo groot als de kans dat ik over een jaar van m'n studieschuld af ben ;)

Maar.... niet geschoten is mis.

De kans op een basis is groot en klein. dwz, goot in animo en wil van ryanair's kant. klein vanwege het feit dat "geluid" nog steeds een issue is op eindhoven.

Mogelijkheid dus, maar op het moment beperkt.
 
Het enige dat ik weet is dat eer een tijdje terug een artikel stond in het eindhoofs dagblad dat er over werd geluld. Maarja, dat geldt voor Soesterberg ook.
 
Ik wacht nog steeds op die Dusseldorf-Weeze basis (Niederrhein):rolleyes: Zou RYR opeens een stuk aantrekkelijker maken voor mij om er te solliciteren....
 
@RTO
Voorlopig is het veel te tof om die visuals in afrika te schieten met die slagroomklopper :D mocht ik alsnog terecht komen bij het schieten van ILSjes voor onze nationale (en franse:mad: )trots hoor je het gelijk:p:
 
Back
Top