Search results

  1. M

    Spullen op kls campus

    Weet iemand hoe het op de kls zit met overnemen van spullen van anderen? Ik ga 10 oktober mijn kamer in en vroeg me af of ik niet een bank kan overnemen van iemand die daar vertrekt. Als je hier iets van weet, graag posten aub.
  2. M

    Een vraag aan alle beroepspiloten

    Ik lees hier met plezier de verhalen uit de cockpit. Maar wat ik me nou eigenlijk afvroeg is wat er tijdens een gehele vlucht van bijv 12 uur nou eigenlijk gedaan wordt in de cockpit. Ik weet er wordt gecontroleerd of alles klopt, er wordt gepraat, maar waar gaan die gesprekken voornamelijk...
  3. M

    Fitnessen naast kls

    Ik heb gekeken naar fitness clubs nabij de kls. Ik heb er enkele gevonden maar die zijn toch redeljik prijzig vind ik. 40 euro's voor onbeperkte toegang per maand en 30 euro voor 1 malig per week per maand. Zijn er meer studenten bij de kls die naast de studie ook daar fitnessen?
  4. M

    Levensonderhoud KLS

    ik heb een vraag voor de klsers. Ik start binnenkort in 8-5 en over een maandje ga ik praten met de banken over de financien. Echter heb ik maar een vaag beeld over wat de hoogte van mijn levensonderhoud zal gaan worden. Zelf zat ik te denken aan zo'n 800 euro per maand all-in. (huur, eten...
  5. M

    Houtje bijten...

    Beste aspiranten, Met de huidige hoge rentestanden ben ik aan het rekenen geslagen. En ik kwam tot de conclusie dat zelfs als je start bij een fatsoenlijk betalende maatschappij en je de eerste drie jaar netto verdient (omdat je fiscaal voordeel hebt), je toch redelijk op een houtje moet gaan...
Back
Top