Search results

  1. P

    Jet Orientation Course (JOC)

    Hey Jongens, Aangezien er een heleboel low timers rondlopen net als ik met een (F) ATPL, en allemaal overal aan het soliciteren zijn, is het misschien een voordeel om ergens een JOC te doen? Is het een voordeel, om een JOC op je CV te hebben staan? Alvast bedankt!
  2. P

    Vliegen Curacao

    Een paar filmpjes die ik vanochtend heb gemaakt. Samen met mijn Opa wezen vliegen. Was ietsje spannender als anders, vanwege gust die 30 kts berijkten. Het vliegtuig; http://www.youtube.com/watch?v=o0alJ2sDLRE Opstijgen; http://www.youtube.com/watch?v=5ezAGxX-U6c Opa vliegt...
  3. P

    Class I Medical Certificate

    Hallo, Vanochtend mijn JAA Medical certificate gekregen. Mijn vraag is hoe jullie het beschermen. Hebben jullie het geplastificeerd? Mapje of iets dergelijke? Want ik moet het dus altijd bij me vluchten hebben, maar het is nogal makkelijk te beschadigen lijkt mij, vandaar dat ik me afvraag wat...
  4. P

    Aangenomen!

    Dag jongens en mannen! Vanochtend heb ik eindelijk met leercontract bij de DFA mogen tekenen! 24 maart begin ik met de opleiding! Na een cruise in de middelandse zee, ben ik gisteren terug gekomen. Ik heb in de cockpit de hele reis mee mogen vliegen, en heb alles op film staan. Als ik weer in...
  5. P

    PO Utrecht

    hallo allemaal Heb net bericht van DFA gekregen dat ik opnieuw een psychologische onderzoek moet doen in Utrecht, bij het Aviation Human Factors center. Weet iemand wat ik hier allemaal kan verwachten in detail ?
  6. P

    KLS klas

    Hallo allemaal,, Ik heb een paar vragen; 1) Hoe groot is een gemiddelde klas van de KLS ? 2) De eerste 9 (?) maanden zit je in Eelde voor theorie. Ik moet intern zitten, want ik kom uit het buitenland. Zit je met klasgenoten intern? Hoe zit dat? 3) Wanneer we naar de USA gaan, wat gebeurd er...
  7. P

    KLS Simulator; Constant Speed Prop ?

    Hallo iedereen, Ik heb vandaag mijn GVSS boekje gekregen voor eind deze maand. Ik ben het allemaal aan het doorlezen, en alles komt me bekend voor. Ik heb alleen 1 vraag wat betreft de simulator. Aan de cockpit layout te zien, is het een SEL (Single Engine Land), constant speed prop. Dit...
  8. P

    Hallo van een piloot uit Curacao

    Dag iedereen, Ik ben op deze site gekomen terwijl ik info aan het verzamelen was over de KLS. Echt een leuke site met veel leuke onderwerpen, en ik heb daarom maar besloten om ook lid te worden. Hopelijk draag ik ook wat bij aan deze forums! Ik ben Patrick, ik ben nu 17 jaar, en vlieg vanaf...
Back
Top