Search results

  1. M

    Gezocht: Bose A20 headset

    Hallo! Ik ben op zoek naar een Bose A20 headset voor een mooie prijs. Nieuw zijn ze me te duur en ik was benieuwd of iemand wellicht nog zo'n apparaat in de kast heeft liggen. Zoek er een met twin plugs. Bluetooth of niet maakt in principe niet uit. Tips voor andere leuke aanbiedingen/ ANR...
  2. M

    Medische Keuring - Klasse 1

    Af en toe duiken er in het forum nog wel eens vragen op over wat de medische keuring nu eigenlijk inhoud. Wel even handig dit in de kennisbank vast te leggen dus. De kosten voor de initiele medische keuring (klasse 1) lopen nogal uiteen. Afhankelijk van waar je het laat doen verschillen de...
  3. M

    Ordinary flight, in an ordinary C172

    Geen extreem verhaal dit keer, maar wel een prachtige ervaring! Toen ik zelf nog nooit in een vliegtuig had gezeten was ik benieuwd naar de verhalen van mensen die pas een paar lessen hadden gehad. Leek me mooi een verhaal te lezen van een normale vliegles/vlucht. Hopelijk zijn er mensen op dit...
  4. M

    Stand van Zaken Deel 23

    Indien er iets niet klopt, of dat je ook graag vermeld wilt worden in de SvZ, geef het dan a.u.b. even aan. Zie voor eerdere delen van de Stand van zaken: Deel 1, Deel 2, Deel 3, Deel 4, Deel 5, Deel 6, Deel 7, Deel 8, Deel 9, Deel 10, Deel 11, Deel 12, Deel 13, Deel 14, Deel...
  5. M

    Stand van Zaken Deel 22

    Allereerst wens ik jullie een gelukkig 2008, en dat jullie selectie/opleiding/baan goed mag verlopen. Het werd weer eens tijd voor een nieuw deel in de befaamde reeks van de Stand van Zaken. Een nieuw jaar, een nieuw deel. Met dank aan Diana voor het nog altijd goed onderhouden van het forum...
  6. M

    Stand van Zaken Deel 21

    Weer een nieuw deel in de SvZ serie! Indien er iets niet klopt, of dat je ook graag vermeld wilt worden in de SvZ, geef het dan a.u.b. even aan. Zie voor eerdere delen van de Stand van zaken: Deel 1, Deel 2, Deel 3, Deel 4, Deel 5, Deel 6, Deel 7, Deel 8, Deel 9, Deel 10, Deel 11, Deel 12...
  7. M

    Black Hawk Down, Italy

    Vandaag is er een Black Hawk helicopter gecrashed in Italië, vlak bij Treviso. 5 militairen omgekomen, 5 gewond. Bron: http://www.news.com.au/heraldsun/story/0,21985,22728629-663,00.html
  8. M

    KLM Flight Academy brevetten

    Hallo airworkers, Gisteren ben ik naar de open dag van de KLS geweest. Hier natuurlijk heel veel info gekregen, allemaal stof om over na te denken. Wat mij opviel was dat je naast je ATPL, CPL, MCC brevetten geen PPL krijgt als je de opleiding hebt afgerond. Betekent dit nou dat je niet in staat...
  9. M

    Stand van Zaken Deel 20

    Het is weer zover, een nieuw deeltje in de Stand van Zaken! Indien er iets niet klopt, of dat je ook graag vermeld wilt worden in de SvZ, geef het dan a.u.b. even aan. Zie voor eerdere delen van de Stand van zaken: Deel 1, Deel 2, Deel 3, Deel 4, Deel 5, Deel 6, Deel 7, Deel 8, Deel 9...
  10. M

    Updates Kennisbank

    EDIT: Het was misschien handiger geweest om dit in het sticky-topic hierover neer te zetten, excuses hiervoor. Het lijkt me handig om updates die aan de kennisbank zijn gemaakt hier te vermelden zodat iedereen hiervan op de hoogte is. Net heb ik een aantal aanpassingen gemaakt in de kennisbank...
  11. M

    Open Dagen Koninklijke Luchtmacht

    Hallo mensen, vandaag was het de 1e dag van de KLu open dagen. Natuurlijk was er heel veel te zien en te doen. Misschien is het een leuk idee om je beste foto's van deze dagen hier te posten. Ik zal er zometeen wat bij deze post bijvoegen :) - Marty
  12. M

    Open dag Stella Aviation

    Hallo mensen, Aankomende woensdag ga ik naar de open dag van Stella Aviation en ik was benieuwd wat ik kan verwachten qua rondleiding, informatie etc. Wordt je rondgeleid door studenten of instructeurs of heb ik nu helemaal een verkeerd beeld? Ook hoop ik een aantal van mijn vragen daar kwijt...
Back
Top