Search results

  1. Xolon

    Interview Norwegian

    Airworkers, Binnenkort mag ik op de koffie komen in Oslo om te babbelen over de 737. Zijn er mensen die eerder ook de koffie in Oslo hebben mogen proeven? Ik zou graag jullie ervaringen hierover willen horen :)
  2. Xolon

    Accommodatie STN

    Heb net bericht ontvangen dat ik woensdag met mijn linetraining in Stansted begin. Nu is het dus zo snel mogelijk een STN ID en accommodatie regelen. Heeft/weet iemand nog een (relatief) goedkoop plekkie?
  3. Xolon

    Base - Alicante

    Buenos dias, Nu duurt het nog even voordat ik zover ben, maar hoe is Alicante als base zijnde? Zoals elke NLer heb ik STD en NRH als favoriete base, maar de kans dat je na de linetraining die als base krijgt aangewezen is natuurlijk nihil. Vandaar dat ik als 3e keus (wil STD en NRH wel als...
  4. Xolon

    [Ltd Company] welke accountant?

    Sinds deze week ben ik druk bezig om door die berg formulieren weg te werken die je van alle kanten krijgt opgestuurd. Tussen de contracten, security check en ID pas aanvragen moet je ook de bekende Ltd company aanvragen. Nu geeft BRK een lijst van goedgekeurde accountants en nu vroeg ik mij af...
  5. Xolon

    Personeelsblad onderzoek: verdien 50,- en help mijn vriendin met afstuderen!

    Hierbij doe ik een oproep aan iedereen die een personeelsblad ontvangt. Lees aub het onderstaande en als het niet teveel werk is, wil je dan ook nog even de enquete invullen? Je helpt hiermee mijn vriendin met afstuderen en je maakt kans op een leuke prijs!
  6. Xolon

    Gezocht: woning regio Hoofddorp

    Aangezien ik per september begin met mijn opleiding bij de NLS, zoeken ik en mijn vriendin een woning dichterbij Hoofddorp. Het hoeft niet perse in Hoofddorp zelf te zijn. Wat we ongeveer zoeken: ------------------------------------- woning/apartement met eigen keuken/badkamer en liefst met...
  7. Xolon

    Martinair Vliegschool, een goede opleiding?

    Hi, Ben een beetje aan het onderzoeken welke vliegschool mij wat kaan aanbieden. Nu kijk ik op het moment vooral naar de KLS,EPST en Martinair. De laatste vooral gezien mijn situatie; Samenwonend met vriendin in Hilversum. Op kamers of langdurig weg naar Oxford is voor mij eigenlijk geen optie...
Back
Top