Search results

  1. TKS

    Op de grond

    Wie weet er hier wat een jachtvlieger op de grond doet? Kort maar... Tks
  2. TKS

    Soliciteren met MBO niv. 4 + HBO Doorstroom

    Ik heb geconstateerd/gezien dat er fouten in de site zitten van de klu. als je namelijk bij vlieger kijkt. zie je staan MBO niv. 4 en ook nog HBO doorstroom. ga je soliciteren krijg je enkel onderofficier functies te zien. lukt me dus niet om te soliciteren dan terwijl het wel zou moeten...
  3. TKS

    Navigeren

    Kijk iedereen weet wel dat al het gereedschap aanwezig is in de cockpit. Maar het gaat mij natuurlijk om het meesterwerk want als ik het niet verkeerd begrijp vlieg je tijdens de PVS netzoals tijdens WOII en dan ook nog zonder kunstmatige horizon. (niet echt belangrijk kwa navigeren misschien)...
  4. TKS

    Van officier naar officier vlieger..???

    Hoe gaat deze horizontale instroming?? en wat als je al ooit vliger hebt geprobeerd te zijn? afgevallen op PVS etc.?? Tks
  5. TKS

    Medische eisen KLU, Kleurenblindheid,Lies/water breuk

    Weet iemand de regels kwa kleurenblindheid voor de klu? Als je de ishihara niet haald (meer als 0 fout) maak je dan nog kans op de anomaloscoop? Ook wou ik graag weten of als je meer als 10jaar geleden een lies / water breuk hebt gehad of je dan uberhaupt nog hoeft mee te doen? Tis zonde om...
  6. TKS

    Mooie Filmpjes

    Dacht dat het tijd werd om wat smeugie wannebee movies links etc. te posten. Heb zelf een mooi filmpje genaamd a2asmall.wmv heb alleen geen idee meer waar hij vandaan is gekomen. Tis in iedergeval een leip filmpje dus ik zal eens speuren in mijn IE history.. kijken of ik hem vind. Greetsz...
Back
Top