Search results

  1. Super Grover

    BA Sponsorship

    http://www.bafuturepilot.com/ Ik zie dat Buzzer hem ook al in de hoe word ik piloot sectie heeft gezet
  2. Super Grover

    Ryanair van de runway na landing

    LIMOGES - Een vliegtuig van de Ierse Luchtvaartmaatschappij Ryanair is vrijdag bij de Franse stad Limoges van de landingsbaan geraakt, meldden lokale autoriteiten. Daarbij raakten zes van de 186 passagiers gewond. Het vliegtuig, een Boeing 737, landde bij hevige regen waardoor de baan...
  3. Super Grover

    BA shorthaul rooster

    Zijn er hier mensen die me kunnen vertellen hoe het BA shorthaul rooster op LHR er ongeveer uitziet met 0 senioriteit? Veel stopjes? Veel in het weekend werken? Moeilijk vrij/vakantie te krijgen? En wat hou je netto per maand ongeveer over in paypoint 1? SG
  4. Super Grover

    Wat missen wij uit de VS

    Nou Count Blah, komt ie dan: Benzineprijzen, hooters, abercrombie, johnny rockets, mountain dew, hollister, BBQ stax (pringles van Lays), VFR vliegen, mn 1987 lincoln towncar, devil's martini, rijbewijs voor $10.
  5. Super Grover

    Dual Residency

    Zijn er mensen die ervaring hebben met dual residency in de UK en NL? Ik wil namelijk graag mijn belasting in NL betalen als dat mogelijk is, maar niet commuten. Ik heb nog een aardige aftrekpost in NL ivm met opleidingskosten. Ik heb naar de SA109 en IR302 formulieren gekeken en kom volgens...
  6. Super Grover

    Niveau ATPL

    Het niveau van een ATPL is inderdaad bij lange na niet het niveau van een universitaire studie (heb ik zelf gedaan en afgemaakt) of een HBO. In een geintegreerde course zoals oxford aviation training (met de EPST druk van >85%) is het echter zo compact dat er veel harder gestudeerd moet worden...
  7. Super Grover

    Studieschuld

    Als ik morgen mn baan kwijt ben heb ik nogsteeds 160000 euro schuld, en heb ik niet heel veel 'krediet' bij de ABN. Als iemand in het bedrijfsleven morgen zn baan kwijt is heeft hij meestal geen studieschuld (OK ik heb ook nog wat studieschuld van mn vorige studie bij de IBG, maar geen 160000...
  8. Super Grover

    First Choice PAN PAN 3 Nov.

    Gistermiddag was er op LGW een First Choice die een PAN PAN verklaarde. Hij stopte op een taxiway met wat politie eromheen. Iemand enig idee wat er aan de hand was?
Back
Top